– Hrvatska ima znanja i sposobnosti da bude među najpoželjnijim turističkim destinacijama, i bilo bi važno da se tome cilju približi do 2020. godine, za što će biti potrebni kvalitetni turistički proizvodi, stabilna politička situacija u zemlji i više razumijevanje za razvoj turizma, kazala je ravnateljice Instituta za turizam Sanda Čorak.
Obilježavajući ove godine 55 godina postojanja, tijekom kojih je izradio više od 1.300 stručnih studija, master planova i drugih radova, Institut za turizam nastoji iznova skrenuti pažnju stručne, ali i šire javnosti na važnost znanstvenog pristupa i obrade turističke problematike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Izradili 1.300 strucnih studija a hrvatska turisticka ponuda se nije sustinski promijenila od 80-tih godina. Jedina promjena su Zrce i klinci koji ljetuju po hostelima.
Uključite se u raspravu