Hrvatska je već petu godinu u dubokoj recesiji, bez obzira na sve povoljnije okolnosti u okružju, posebice u Europskoj uniji.
Sektor koji "vuče naprijed" je turizam, što i nije neka utjeha čak niti nama u turizmu jer je svima dobro poznato da ovaj osjetljiv sektor ne može biti ključna poluga razvoja gospodarstva. No je li moguće turizmom pokrenuti druge djelatnosti? Može li turistički sektor uputiti na put izlaska iz recesije? Prihodi su od turizma u Hrvatskoj lani iznosili 7,2 milijarde eura ili više od 16 posto nacionalnog BDP-a, a ove se godine predviđa daljnji rast. Ciklusi u turizmu su sve kraći: unapređenje kvalitete preduvjet je konkurentnosti i "velikih" i "malih" te ulaganja postaju sve značajnija jer nije lako opstati na zahtjevnom svjetskom tržištu, a to je tržište kojem se obraća hrvatski turizam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Priče za malu djecu,turistički sektor je mahom u stranom vlasništvu i njih zanima samo profit.Nebito ko je dobavljač i kojeg je porekla namjernica ili prizvod samo da je jeftin,jeftin i opet jeftin.
Poanta cijelog njihovog poslovanja sadržana je u jednoj riječi EFIKASNOST.
A šta se tiče malih obiteljskih hotela ti su ili propali ili prezaduženi i sretni su da im bilo koji dobavljač da bilo koju robu na odgodu plaćanja.
Nema šanse da nas turizam izvuče iz krize,nije mikoga na svjetu pa neće ni nas.
Uključite se u raspravu