Hvaru ide dobro: u kritičnom srpnju imao je deset posto više gostiju.
Dojam da mladi s naprtnjačama ne idu uz etiketu eksluzivna odredišta vara, kaže predsjednica Uprave Sunčanog Hvara Gordana Tomičić u prvom intervjuu otkako je početkom 2013. preuzela tu poznatu hotelsku kuću. Ekskluzivan segmenat gostiju nigdje nije masovan, ali podiže renome destinacije, pa time i interes drugih tržišnih skupina, kaže na početku razgovora menadžerica koja je dugo bila na čelu umaškoga Istraturista.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu