Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

VIDEO: Za najbizarniju reklamu u posljednje vrijeme zaslužna je – Toyota

Autor: Poslovni.hr
24. srpanj 2014. u 10:55
Podijeli članak —
Screenshot

‘Waku-Doki’ je naziv za plesni video-natječaj iza kojeg stoji ni manje ni više nego – automobilski div Toyota!

'Waku-Waku' je japanski izraz za stanje kada srce kuca od sreće, dok pojam 'Doki-Doki' predstavlja sam zvuk otkucaja srca. 'Waku-Doki' je pak naziv za plesni video-natječaj iza kojeg stoji ni manje ni više nego – automobilski div Toyota!

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, sudionici online natječaja trebaju snimiti svoje plesne korake uz zadanu glazbenu podlogu, a pobjednici osvajaju put u Tokio. Iza kampanje, koja je namijenjena azijskom tržištu, stoji marketinška agencija Dentsu. Kako piše Digital market Asia, riječ je o prvoj Toyotinoj u potpunosti digitalnoj kampanji.

'Waku-Waku' je japanski izraz za stanje kada srce kuca od sreće, dok pojam 'Doki-Doki' predstavlja sam zvuk otkucaja srca. 'Waku-Doki' je pak naziv za plesni video-natječaj iza kojeg stoji ni manje ni više nego – automobilski div Toyota!

Naime, sudionici online natječaja trebaju snimiti svoje plesne korake uz zadanu glazbenu podlogu, a pobjednici osvajaju put u Tokio. Iza kampanje, koja je namijenjena azijskom tržištu, stoji marketinška agencija Dentsu. Kako piše Digital market Asia, riječ je o prvoj Toyotinoj u potpunosti digitalnoj kampanji.

Ono što je zanimljivo je sam promotivni spot cijelog projekta, koji je jedan od bizarnijih videa koji ćete vidjeti u posljednje vrijeme, premda je glazba, moramo priznati, poprilično – zarazna.

Pogledajte!

Autor: Poslovni.hr
24. srpanj 2014. u 10:55
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close