Gotovo svi poduzetnici u svojemu poslovanju su koristili usluge promidžbe kako bi osvijestili kupce o svojoj prisutnosti na tržištu ili povećali prodaju. Sama marketinška usluga se može obavljati na razne načine i putem različitih kanala oglašavanja. Međutim, postavlja se pitanje gdje je mjesto oporezivanja PDV-om u poslovima promidžbe sa poslovnim partnerima iz inozemstva.
Kao što smo naveli ranije postoje razne situacije kod usluga oglašavanja, pa se tako poduzetnici osim tradicionalnih načina oglašavanja putem televizije, radija i slično, također oglašavanju putem raznih plakata, organiziranjem banketa, putem bannera na sportskim događajima i raznim drugim promocijskim aktivnostima. Obračun PDV je jednostavan u situaciji kada se ovakva poslovna transakcija obavlja između dva hrvatska poduzetnika, međutim postavlja se pitanje što se događa s PDV-om kada se usluga promocije obavlja između hrvatskog poduzetnika i poreznog obveznika iz EU.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu