Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Coca-Cola ulaže 4 mlrd. dolara u Kinu

Autor: Poslovni dnevnik
10. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
PD

Coca-Cola će izgraditi nove pogone jer je konkurencija snažna na 69 milijardi dolara vrijednom tržištu bezakolholnih pića u Kini.

Coca–Cola je najavila je da će između 2015. i 2017. u Kinu uložiti više od četiri milijarde dolara i izgraditi nove pogone kako bi parirala konkurenciji koja nagriza njegov udio u 69 milijardi dolara vrijednom tržištu bezakolholnih pića u toj zemlji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nova investicija nadovezuje se na četiri milijarde dolara koje je najveći proizvođač pića u svijetu predvidio za Kinu u razdoblju od 2012. do 2014., kazala je glasnogovornica Sharolyn Choy. Coca-Cola je spremna surađivati i s kineskim poduzećima, dodala je Choy, a analitičari napominju da bi time kompanija mogla iskoristiti sve izraženiju sklonost Kineza biljnim čajevima i zdravijim napicima.

Coca–Cola je najavila je da će između 2015. i 2017. u Kinu uložiti više od četiri milijarde dolara i izgraditi nove pogone kako bi parirala konkurenciji koja nagriza njegov udio u 69 milijardi dolara vrijednom tržištu bezakolholnih pića u toj zemlji.

Nova investicija nadovezuje se na četiri milijarde dolara koje je najveći proizvođač pića u svijetu predvidio za Kinu u razdoblju od 2012. do 2014., kazala je glasnogovornica Sharolyn Choy. Coca-Cola je spremna surađivati i s kineskim poduzećima, dodala je Choy, a analitičari napominju da bi time kompanija mogla iskoristiti sve izraženiju sklonost Kineza biljnim čajevima i zdravijim napicima.

“Konkurencija na tržištu bezalkoholnih pića prilično je snažna i Coca-Cola će se morati više osloniti na akvizicije nego na organski rast”, rekao je Shaun Rein, direktor China Market Research Groupa. “Ulaze u konkurenciju s dobro kapitaliziranim lokalnim igračima poput JDB-a koji ima biljni čaj DB Red Can i u mnogim je dijelovima Kine istisnuo Colu”, dodaje. Coca-Cola i dalje je vodeći proizvođač napitaka u Kini, 2012. je držala 16 posto tržišnog udjela. Ting Hsin International Group, drugi po veličini proizvođač pića, povećao je tržišni udjel na gotovo 12 posto. 

Autor: Poslovni dnevnik
10. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close