Brodarske dionice opet su zainteresirale investitore na domaćem tržištu kapitala. Najveći razlog tomu je porast BDI indeksa, ali i porast cijene nafte.
"Indeks reflektira procjenu cijene prevoženja glavnih sirovina morskim putem. Uključuje 23 brodarske rute, a pokriva Handysize, Supramax, Panamax i Capesize tipove brodova za rasuti teret koji mogu prevoziti različita dobra poput ugljena, željezne rudače ili žita. Brodarske vozarine nedavno su porasle na najvišu razinu od prosinca 2011. godine, što je vidljivo kroz BDI indeks koji se više nego udvostručio od početka lipnja", stoji u analizi iCapitala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.jako jako loše. jedna stvar je brodarski ciklus, a druga globalni ekonomski ciklus. pojačanje ekonomskog rasta realna je perspektiva tek u posljednjih 2-3 mjeseca. a brodarski ciklus je botomirao još pola godine prije toga. brodarski analitičari su najavljivali oporavak brodarstva i utrostručenje vozarina do 2015 još i dok su očekivali usporavanje globalnog rasta i usporeni rast potražnje.
Manji bulk brodovi veličine HANDYSIZE/MAX nisu imali nikakve koristi kod ovog rasta BDI a u ovoj analizi se tvrdi da su imali najvise koristi.Istina je potpuno suprotna,spot handysize vozarine se nisu pomakle s dna i danas iznose niti 8000 usd dnevno,nema njima oporavka jos barem godinu dana.
Jedino su Panamax(i capesize) vozarine narasle i prema FFA bi trebale jos narasti do nekih 15.000 usd dnevno u 4Q.
a tko od naših brodara jedini ima Panamax brodove?
@Twixer..
Ako je brodarski sektor u banani i lučki je….jedna stvar je poslijedično vezana za drugu…
Malo racionalnosti..
Uprava mora češće prodavati dionice, i održavati rast dionice u ovim
uvjetima ………….
Uključite se u raspravu