Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na skupu u Rovinju očekuju više od 4000 sudionika

Autor: Majda Žujo
04. rujan 2013. u 22:01
Podijeli članak —
Organizatori WMF-a koji će se održavati od 19. do 22. rujna Ž. L./PIX

Među više od 100 predavača bit će stručnjaci iz globalnih kompanija poput Nestlea i Googlea, o regionalnoj suradnji među korporacijama govorit će čelnici Podravke i MK Commerca…

Regionalni festival medijske industrije, Weekend media festival (WMF), i ove će godine posjetiteljima ponuditi program pun zanimljivih panela, predavanja, radionica i zabave.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Od 19. do 22. rujna u staroj Tvornici duhana u Rovinju očekuje se više od 4000 sudionika i više od 100 predavača i panelista koji će raspravljati o gorućim temama medijske i drugih industrija.Jedna od zanimljivijih rasprava zasigurno će biti regionalna suradnja među korporacijama. Stvaranje megakompanije koja bi mogla konkurirati na europskom tržištu često se spominje kao recept uspjeha, no je li to moguće i jesu li regionalne kompanije za to zrele, u Rovinju će pokušati odgovoriti čelni ljudi Podravke i MK Commerca. S obzirom na to da je WMF već odavno prerastao okvire medijske industrije, čelni ljudi telekom kompanija iz Hrvatske i Srbije na njemu će se raspravljati o tržištu telekomunikacija, a bankari, osiguravatelji i investitori govorit će o financijskoj industriji u novom tehnološkom okruženju.

Regionalni festival medijske industrije, Weekend media festival (WMF), i ove će godine posjetiteljima ponuditi program pun zanimljivih panela, predavanja, radionica i zabave.

Od 19. do 22. rujna u staroj Tvornici duhana u Rovinju očekuje se više od 4000 sudionika i više od 100 predavača i panelista koji će raspravljati o gorućim temama medijske i drugih industrija.Jedna od zanimljivijih rasprava zasigurno će biti regionalna suradnja među korporacijama. Stvaranje megakompanije koja bi mogla konkurirati na europskom tržištu često se spominje kao recept uspjeha, no je li to moguće i jesu li regionalne kompanije za to zrele, u Rovinju će pokušati odgovoriti čelni ljudi Podravke i MK Commerca. S obzirom na to da je WMF već odavno prerastao okvire medijske industrije, čelni ljudi telekom kompanija iz Hrvatske i Srbije na njemu će se raspravljati o tržištu telekomunikacija, a bankari, osiguravatelji i investitori govorit će o financijskoj industriji u novom tehnološkom okruženju.

Među brojnim predavačima iz svijeta naći će se stručnjaci iz globalnih kompanija poput Nestlea i Googlea, ali i regionalne "zvijezde" poput Čedomira Jovanovića, Danisa Tanovića, Gorana Radmana ili Ivana Tasovca. Kako je posrijedi primarno medijski festival, zanimljive će biti rasprave o oglašavanju, TV produkciji te tiskanim medijima i tome kako svi zajedno preživaljavaju na tržištu. Na WMF-u drugi će put biti održana regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, a prvi put organizira se i dodjela regionalne internetske nagrade SoMo Borac. 

Autor: Majda Žujo
04. rujan 2013. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close