Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ryanairu 10,6 mil. kn

Autor: Poslovni dnevnik
21. kolovoz 2013. u 21:59
Podijeli članak —
PIXSELL

U Domu Zadarske županije jučer je potpisan 10,6 milijuna kuna vrijedan ugovor o oglašavanju u promidžbenoj kampanji na Ryanairovim internetskim stranicama.

U Domu Zadarske županije jučer je potpisan 10,6 milijuna kuna vrijedan ugovor o oglašavanju u promidžbenoj kampanji na Ryanairovim internetskim stranicama po kojemu turističke zajednice i ostali supotpisnici po određenom ključu sufinanciraju reklamiranje svoje destinacije. Supotpisnici su predsjednici svih turističkih zajednica iz Zadarske županije, predstavnici županijske Obrtničke i Gospodarske komore, Zračne luke Zadar, Zadarske županije i Grada Zadra. Hrvatska turistička zajednica (HTZ) financira 50 posto, a lokalna razina drugu polovicu kampanje. Tako želimo pomoći našem turizmu, a posredno i gospodarstvu, rekao je zadarski župan Stipe Zrilić. “Ujedno želimo produžiti turističku sezonu – što je naše strateško opredjeljenje, jer Zračna luka Zadar na ovaj način putnike i turiste dovodi već potkraj ožujka, a ove godine vozit će ih do početka studenoga,” rekao je župan Zrilić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dogradonačelnik Zadra Zvonimir Vrančić istaknuo je da je to strateški projekt za cijelu zadarsku regiju. “Nakon luke Gaženica ovaj projekt je možda drugi po važnosti gospodarski projekt Zadarske županije, grada Zadra i svih općina i gradova,” rekao je dogradonačelnik Vrančić. Kroz zadarsku Zračnu luku u ovoj godini prošlo je 317 tisuća putnika, što je 27 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ove godine se očekuje oko pola milijuna putnika, istaknula je direktorica Katica Pupić-Bakrač, dodajući kako se već pregovara s Ryanairom o linijama za sljedeću godinu. 

U Domu Zadarske županije jučer je potpisan 10,6 milijuna kuna vrijedan ugovor o oglašavanju u promidžbenoj kampanji na Ryanairovim internetskim stranicama po kojemu turističke zajednice i ostali supotpisnici po određenom ključu sufinanciraju reklamiranje svoje destinacije. Supotpisnici su predsjednici svih turističkih zajednica iz Zadarske županije, predstavnici županijske Obrtničke i Gospodarske komore, Zračne luke Zadar, Zadarske županije i Grada Zadra. Hrvatska turistička zajednica (HTZ) financira 50 posto, a lokalna razina drugu polovicu kampanje. Tako želimo pomoći našem turizmu, a posredno i gospodarstvu, rekao je zadarski župan Stipe Zrilić. “Ujedno želimo produžiti turističku sezonu – što je naše strateško opredjeljenje, jer Zračna luka Zadar na ovaj način putnike i turiste dovodi već potkraj ožujka, a ove godine vozit će ih do početka studenoga,” rekao je župan Zrilić.

Dogradonačelnik Zadra Zvonimir Vrančić istaknuo je da je to strateški projekt za cijelu zadarsku regiju. “Nakon luke Gaženica ovaj projekt je možda drugi po važnosti gospodarski projekt Zadarske županije, grada Zadra i svih općina i gradova,” rekao je dogradonačelnik Vrančić. Kroz zadarsku Zračnu luku u ovoj godini prošlo je 317 tisuća putnika, što je 27 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ove godine se očekuje oko pola milijuna putnika, istaknula je direktorica Katica Pupić-Bakrač, dodajući kako se već pregovara s Ryanairom o linijama za sljedeću godinu. 

Autor: Poslovni dnevnik
21. kolovoz 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close