Najveća svjetska prehrambena kompanija, Nestlé, razočarala je svojim rezultatima prodaje već četvrto tromjesečje zaredom. Vlasnik brendova poput Nescafea ili Maggija poručio je kako aktivno traži krivca među proizvodima koji su odgovorni za najlošiji rezultat kompanije posljednje četiri godine.
Iz kompanije su poručili kako će se ove godine boriti da ostvare ciljani godišnji rast prodaje između pet i šest posto, koji je ugrožen usporavanjem rasta na tržištima u razvoju, slabošću Europe te slabim učincima prodaje njihovih dijetetskih proizvoda, vode i smrznutog asortimana. Kako piše Bloomberg, pad prodaje potaknuo je i predsjednika Uprave Paula Bulckea da se baci u koštac sa područjima koji ne zadovoljavaju kriterije prodaje, posebice jer njegovi konkurenti postaju sve “mršaviji”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu