Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dolaze Kaufland i Bricostore

Autor: Agneza Urošević
17. listopad 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Pula sa sedamdesetak tisuća stanovnIka godišnje u domaćim trgovinama ostavi oko miljardu kuna. Zanimljiva je za velike trgovinske lance jer se smatra da su stanovnici ove turističke regije jače platežne moći

Dvije bivše Uljanikove hale, Tvornica strojeva za zavarivanje u trgovinsko-industrijskoj zoni Šijani s više od desetak tisuća četvornih metara i Tvornica rasklopnih uređaja nedaleko od nje, na izlazu iz Pule prema Labinu površine 2000 četvornih metara, odnedavno su promijenile vlasnike. U njih će uskoro, umjesto strojnog parka, useliti police s robom široke potrošnje dvaju poznatih svjetskih trgovinskih lanaca, njemačkog Kauflanda i francuskog Bricostorea. Uljanikove tvornice, sad već gotovo privatizirane proizvodnje električnih strojeva i uređaja, TESU, vratile su se u zidine Uljanika, koji je za njih uprihodio pedesetak milijuna kuna, a novi vlasnici počeli su uređivati i preinačavati kupljene prostore.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prvi Mercator
Pula sa sedamdesetak tisuća stanovinka, računajući i širu okolicu, godišnje u domaćim trgovinama ostavi oko miljardu kuna. Zanimljiva je za velike trgovinske lance jer se smatra da su stanovnici ove turističke regije, a tu je i sam turizam, jače platežne moći od nekih drugih. Prvi je u Pulu stigao Mercator 2000. godine, koji se kasnije proširio na dodatne prostore i čini se da mu ide dobro, a godišnji promet kreće mu se, po nekim procjenama, oko 300 milijuna kuna. Zatim je stigao domaći Taj-Pan koji je posrnuo i preuzeo ga je Pan Andrijevci pa Getro koji je s diskontnom prodajom privukao dosta klijentele nešto slabije platežne moći. Došla je i austrijska Bila koja je sagradila novi prostor na atraktivnoj lokaciji, a godišnje uprihodi 50 do 60 milijuna kuna, koliko i Konzum, koji je od Istre i Puljanke preuzeo trgovinske centre Standu i Stoju u Puli, te Medulin. Riječke Plodine ušle su također u industrijsku halu bivše tvornice TEKOP, koja je u više djelatnosti zapošljavala invalidne osobe, a potom otišla u stečaj. Posljednji je u Pulu stigao bjelovarski Pevec, koji je također gradio novi prostor, a donio je ponudu koja je Puli očito nedostajala – “Sve za kuću i vrt”. Prema onom što znamo o francuskom lancu Bricostoreu, koji već ima petnaestak trgovina u Mađarskoj i Rumunjskoj, a kod nas u Splitu, Zagrebu i sad ubrzano uređuje prostore u Puli, njegov asortiman bit će vrlo sličan Pevecovu pa će možda i kupci uz veću konkurenciju profitirati. Inače, usporedo s ubrzanim preuređenjem prostora, Bricostore je raspisao i on line natječaj za dvadesetak radnika, zasad uglavnom za voditelje pojedinih trgovinskih odjela. Kaufland, koji je posljednji kupio prostor i namjerava uskoro doći u Puli, vodeći je njemački trgovinski lanac prehrambenim i proizvodima za domaćinstvo, čiji počeci datiraju još iz 1930-ih godina, koji se u fazi velike ekspanzije na istok sa šestotinjak prodajnih mjesta proširio na Češku, Slovačku, Poljsku, Rumunjsku i Hrvatsku (najprije je stigao u Karlovac 2002. godine), gdje će navodno u istom danu otvoriti više trgovinskih centara diskontno orijentiranih. Dolazak novih trgovinskih lanaca u Pulu za Poslovni dnevnik prokomentirao je Zoran Vencl, direktor domicilne trgovinske grupe Puljanke, čiji je godišnji promet oko 250 milijuna kuna, koliko i Mercatorov:

Dvije bivše Uljanikove hale, Tvornica strojeva za zavarivanje u trgovinsko-industrijskoj zoni Šijani s više od desetak tisuća četvornih metara i Tvornica rasklopnih uređaja nedaleko od nje, na izlazu iz Pule prema Labinu površine 2000 četvornih metara, odnedavno su promijenile vlasnike. U njih će uskoro, umjesto strojnog parka, useliti police s robom široke potrošnje dvaju poznatih svjetskih trgovinskih lanaca, njemačkog Kauflanda i francuskog Bricostorea. Uljanikove tvornice, sad već gotovo privatizirane proizvodnje električnih strojeva i uređaja, TESU, vratile su se u zidine Uljanika, koji je za njih uprihodio pedesetak milijuna kuna, a novi vlasnici počeli su uređivati i preinačavati kupljene prostore.

Prvi Mercator
Pula sa sedamdesetak tisuća stanovinka, računajući i širu okolicu, godišnje u domaćim trgovinama ostavi oko miljardu kuna. Zanimljiva je za velike trgovinske lance jer se smatra da su stanovnici ove turističke regije, a tu je i sam turizam, jače platežne moći od nekih drugih. Prvi je u Pulu stigao Mercator 2000. godine, koji se kasnije proširio na dodatne prostore i čini se da mu ide dobro, a godišnji promet kreće mu se, po nekim procjenama, oko 300 milijuna kuna. Zatim je stigao domaći Taj-Pan koji je posrnuo i preuzeo ga je Pan Andrijevci pa Getro koji je s diskontnom prodajom privukao dosta klijentele nešto slabije platežne moći. Došla je i austrijska Bila koja je sagradila novi prostor na atraktivnoj lokaciji, a godišnje uprihodi 50 do 60 milijuna kuna, koliko i Konzum, koji je od Istre i Puljanke preuzeo trgovinske centre Standu i Stoju u Puli, te Medulin. Riječke Plodine ušle su također u industrijsku halu bivše tvornice TEKOP, koja je u više djelatnosti zapošljavala invalidne osobe, a potom otišla u stečaj. Posljednji je u Pulu stigao bjelovarski Pevec, koji je također gradio novi prostor, a donio je ponudu koja je Puli očito nedostajala – “Sve za kuću i vrt”. Prema onom što znamo o francuskom lancu Bricostoreu, koji već ima petnaestak trgovina u Mađarskoj i Rumunjskoj, a kod nas u Splitu, Zagrebu i sad ubrzano uređuje prostore u Puli, njegov asortiman bit će vrlo sličan Pevecovu pa će možda i kupci uz veću konkurenciju profitirati. Inače, usporedo s ubrzanim preuređenjem prostora, Bricostore je raspisao i on line natječaj za dvadesetak radnika, zasad uglavnom za voditelje pojedinih trgovinskih odjela. Kaufland, koji je posljednji kupio prostor i namjerava uskoro doći u Puli, vodeći je njemački trgovinski lanac prehrambenim i proizvodima za domaćinstvo, čiji počeci datiraju još iz 1930-ih godina, koji se u fazi velike ekspanzije na istok sa šestotinjak prodajnih mjesta proširio na Češku, Slovačku, Poljsku, Rumunjsku i Hrvatsku (najprije je stigao u Karlovac 2002. godine), gdje će navodno u istom danu otvoriti više trgovinskih centara diskontno orijentiranih. Dolazak novih trgovinskih lanaca u Pulu za Poslovni dnevnik prokomentirao je Zoran Vencl, direktor domicilne trgovinske grupe Puljanke, čiji je godišnji promet oko 250 milijuna kuna, koliko i Mercatorov:

Konkurencija
“Mislim da ova dva nova lanca neće naškoditi Puljanki, koja ima svoju ustaljenu klijentelu i niz manjih prodavaonica razasutih šitrom grada nadomak svakom kupcu, osobito kada je riječ o dnevnim prehrambenim proizvodima. Naravno, svaka konkurencija je izazov, to će i nas natjerati da radimo na kvaliteti objekata, usluge i asortimanu roba, jednostavno, nitko neće biti miran, a sve će to na kraju pogodovati kupcima.” “Mercator centar Pula, otvoren 2000. g. , prvi je Mercatorov centar otvoren u Hrvatskoj na 7000 četvornih metara, a zapošljava 150 djelatnika. U međuvremenu, postao je značajan ne samo za Pulu, već za područje cijele Istre, stoga se ne bojimo dolaska konkurencije. ”Vjerujemo u visoku kvalitetu domaćih proizvoda, stoga se u našoj ponudi nalazi 50% hrvatskih proizvoda, 15% slovenskih i 35% proizvoda iz ostalih zemalja. Sigurni smo da su kupci to uočili te da će i dalje pulski Mercator biti njihovo omiljeno mjesto kupnje i obiteljskog druženja”, rekla nam je Iva Naglić iz Mercatorovih Odnosa s javnošću.

Autor: Agneza Urošević
17. listopad 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close