Švedski modni div H&M lani je ostvario prodaju od 21,2 milijarde dolara, a toj su brojci ponajviše pridonijeli Nijemci.
Njemačka je najveće tržište toga modnog lanca, na kojem je lani zaradio više od 4,5 milijardi dolara. U Njemačkoj je 2012. bilo 406 trgovina H&M-a, što je za 150 više od H&M-ova drugog najvećeg tržišta, SAD-a, gdje su prihodi od prodaje bili 1,89 milijardi dolara. Najmanje novca u blagajnu H&M je pak stavio u Slovačkoj, gdje su prihodi u 13 trgovina bili samo 51 milijun dolara. Slovačko je tržište zaradilo gotovo upola manje nego hrvatsko, gdje je prihod od prodaje u 11 trgovina bio veći od 91,3 milijuna dolara. Ukupna prodaja H&M-a stalno raste, od 2008. gotovo je udvostručena. Prije četiri godine H&M je bilježio prodaju od oko 12,8 milijardi dolara, a tada su bili prisutni u 28 zemalja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu