U rubrici Moja ideja predstavljamo agenciju za digitalnu prisutnost Jedinica i nula nastalu 2011. kao spin-off iz web odjela reklamne agencije Imago. Pokrenuli su je vlasnik Imaga Damir Ciglar i Željko Glavor, koji nam je više otkrio o počecima tvrtke i njenom poslovanju.
Kako kaže Glavor, najveća pri prepreka pri osnivanju biznisa bila im je to što su agenciju pokrenuli u vrijeme kad su klijenti smanjili svoja marketinška ulaganja u prosjeku 25 posto. "Negativna strana je da u krizi klijenti smanjuju ulaganja u marketinške aktivnosti i kampanje, ali to je istovremeno i pozitivna strana jer su isti klijenti osuđeni pronalaziti učinkovita rješenja", kaže nam managing director agencije Željko Glavor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Samo naprijed! Izvrsna agencija [emo_palacg]
a i lakše i zaj…vate nego straije koji ipak znaju život i imaju iskustva.
Uključite se u raspravu