ZAGREB – Hrvatska spada među najbogatije i najraznolikije, te u pogledu zaštite ptica među najvažnije europske zemlje, a je li dovoljno učinila da to predstavi kao jedan od svojih zanimljivih turističkih proizvoda, jedno je od pitanja postavljenih na jučerašnjem poslovno-edukativnom seminaru “Razvoj destinacije i turističkog proizvoda”. Je li Hrvatska dovoljno učinila da promatranje ptica predstavi britanskim turistima, jer primjerice samo Kraljevsko društvo za zaštitu ptica ima više od milijun članova? S druge pak strane, u Škotskoj ljudi plaćaju da vide kako se gnijezdi jedna vrsta sokola koja živi u industrijskom dijelu grada, istaknuto je na seminaru održanom u Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Seminar su organizirali Trgovinski odjel Veleposlanstva Velike Britanije u Hrvatskoj, te HGK. “Britanci ili Irci znaju za hrvatsku obalu, no, što je s kontinentalnim dijelom, sa Zagrebom, turistima je važno reći tko ste, što ste i što možete ponuditi”, istaknuli su članovi turističke misije iz Edinburgha.
Na primjerima Škotske i vještina koje su pomogle da se razvije uspješna turistička industrija, oni su govorili o razvoju turističkog proizvoda.
ZAGREB – Hrvatska spada među najbogatije i najraznolikije, te u pogledu zaštite ptica među najvažnije europske zemlje, a je li dovoljno učinila da to predstavi kao jedan od svojih zanimljivih turističkih proizvoda, jedno je od pitanja postavljenih na jučerašnjem poslovno-edukativnom seminaru “Razvoj destinacije i turističkog proizvoda”. Je li Hrvatska dovoljno učinila da promatranje ptica predstavi britanskim turistima, jer primjerice samo Kraljevsko društvo za zaštitu ptica ima više od milijun članova? S druge pak strane, u Škotskoj ljudi plaćaju da vide kako se gnijezdi jedna vrsta sokola koja živi u industrijskom dijelu grada, istaknuto je na seminaru održanom u Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Seminar su organizirali Trgovinski odjel Veleposlanstva Velike Britanije u Hrvatskoj, te HGK. “Britanci ili Irci znaju za hrvatsku obalu, no, što je s kontinentalnim dijelom, sa Zagrebom, turistima je važno reći tko ste, što ste i što možete ponuditi”, istaknuli su članovi turističke misije iz Edinburgha.
Na primjerima Škotske i vještina koje su pomogle da se razvije uspješna turistička industrija, oni su govorili o razvoju turističkog proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu