Sasvim očekivano, dvije najveće političke stranke u Hrvatskoj na promidžbu za predstojeće lokalne izbore planiraju potrošiti najviše – SDP planira uložiti između 11 i 12 milijuna, a HDZ upola manje, pet milijuna kuna.
"SDP ukupno za izbore na razini cijele države namjerava potrošiti između 11 i 12 milijuna kuna, a novac će namaknuti iz uobičajenih izvora financiranja, donacijama i članarinama itd.", rekla je Hini glasnogovornica SDP-a Ivana Grljak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu