Neki menadžeri podređuju sve obzire obavljanju zadataka i postizanju rezultata. Drugima je najviše stalo do blagostanja osoblja, pa i ako to šteti radnom procesu. Najbolji su menadžeri, koji uzimaju najbolje od oba pristupa.
Rezultatski usmjereni rukovoditelji provode jednostavnu strategiju: utvrđuju poslovne ciljeve, definiraju zadatke koje treba obaviti i raspoređuju zadatke zaposlenicima. Mnogi od takvih menadžera pritom zanemaruju ljudske aspekte kao što su izdržljivost, koncentracija i potreba za okrepom. Usmjerenost na rezultate lako dovodi do opterećenosti osoblja pretjeranim zahtjevima. Primjerice, ako ste izmjerili da proizvodni odjel izbacuje sto komada na sat, zaključit ćete da to iznosi 800 komada u jednoj osmosatnoj smjeni. Ali, što ako ritam od sto na sat nije moguće održati više sati zaredom? Ni Usain Bolt ne trči sto metara za 9,58 deset puta zaredom bez predaha. Istraživanja pokazuju da rezultatski usmjereni lideri u pravilu kategoriziraju radnike kao produktivne ili neproduktivne, javno kritiziraju one koji ne ispunjavaju normu te su skloni mikro-upravljanju – kontroliranju svakog aspekta rada u svakoj fazi procesa obavljanja zadataka. To su menadžeri koji "vise nad glavama" podređenih, da bi ih držali u napetosti i poticali na što veće napore.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu