Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Naša izložba kombinira nove tehnologije, jak vizualni koncept i dobru dozu humora’

Autor: Tomislav Hrastovčak
03. travanj 2013. u 14:58
Podijeli članak —
Fiktiv - radovi

Povodom 11 godina postojanja, studio za grafički dizajn i razvoj interaktivnih sustava Fiktiv organizira prvu samostalnu izložbu pod nazivom “11 točaka”.

Povodom 11 godina postojanja, studio za grafički dizajn i razvoj interaktivnih sustava Fiktiv organizira prvu samostalnu izložbu pod nazivom "11 točaka" u zagrebačkoj Gliptoteci HAZU. Otvorenje će se održati 6. travnja u 11h, a izložba će trajati do 12. travnja. Fiktiv inače postoji 11 godina, a njegov sedmeročlani tim radi s američkim, norveškim, njemačkim i hrvatskim klijentima. Osnivač studija je Andrej Filetin koji je diplomirao slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu s nagrađenim radom. U Fiktivu mu se kasnije pridružuje Marko Vuković kao partner za razvoj interaktivnog dijela poslovanja s preko 15 godina iskustva u tom području. Vukoviću smo postavili nekoliko pitanja vezano uz nadolazeću izložbu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako to da ste se odlučili organizirati izložbu u povodu 'neparne' obljetnice?

Povodom 11 godina postojanja, studio za grafički dizajn i razvoj interaktivnih sustava Fiktiv organizira prvu samostalnu izložbu pod nazivom "11 točaka" u zagrebačkoj Gliptoteci HAZU. Otvorenje će se održati 6. travnja u 11h, a izložba će trajati do 12. travnja. Fiktiv inače postoji 11 godina, a njegov sedmeročlani tim radi s američkim, norveškim, njemačkim i hrvatskim klijentima. Osnivač studija je Andrej Filetin koji je diplomirao slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu s nagrađenim radom. U Fiktivu mu se kasnije pridružuje Marko Vuković kao partner za razvoj interaktivnog dijela poslovanja s preko 15 godina iskustva u tom području. Vukoviću smo postavili nekoliko pitanja vezano uz nadolazeću izložbu.

Kako to da ste se odlučili organizirati izložbu u povodu 'neparne' obljetnice?

Mi smo studio za kreativu i interaktivu. Naš je posao da se bavimo stvarima koje nisu očite! Deset godina je završetak prethodnog desetljeća, cijele jedne faze. Jedanaest je početak novog i ova izložba je u tom kontekstu za nas ulazak u novu fazu, kako studija tako i poslovanja.

Kako je zapravo zamišljena izložba, odnosno što posjetitelji mogu očekivati?

Poanta izložbe je povezati sliku i ton, naše radove s našim imenom. Radili smo mnoge zanimljive, zvučne, velike projekte i želimo da ljudi to znaju; npr. ljudi se iznenade kad čuju da od početka surađujemo s Garden klubom i festivalom ili s Penezić-Roginom, da smo za ShoeBeDo neko vrijeme radili sve od community platforme na webu do dizajna cipela. Postav izložbe je nastao u konzultaciji s arhitektima Penezić-Rogina i ilustrira mrežu (the web) – resursa, informacija, projekata, ljudi. Pokazat ćemo da je i pticama neugodno, zašto treba tepati Mikiju Mausu i provjeriti jesu li ljudi u dobroj formi. Posjetitelji mogu očekivati jednu zanimljivu izložbu koja kombinira nove tehnologije, jak vizualni koncept i dobru dozu humora.

Hoće li se na izložbi moći vidjeti i projekti koje ste radili sa stranim klijentima?

Radovi za inozemne klijente za nas imaju isti status kao i oni za domaće tako da će biti uključeni u postav izložbe. Treba napomenuti da iako su radovi okosnica postava, oni nisu birani po ključu "ajmo pokazat najbolje" već "ajmo složit priču". Tako u jednoj od 11 točaka predstavljamo Kompost records, našeg prvog inozemnog klijenta, prekretnicu u kojoj smo puno naučili.

Što očekujete od izložbe i kakvom se odazivu nadate?

Za Fiktiv je ova izložba prva prava javna prezentacija rada i pristupa i utoliko svojevrsni "izlazak iz ormara". Od nje očekujemo da će poslužiti osnaživanju veza s kolegama u struci, ali isto tako i s klijentima koji će na jednom mjestu moći vidjeti dijapazon sadržaja odnosno proizvoda koje mi možemo iskreirati. Što se odaziva tiče, vidjet ćemo, to je teško predvidjeti, očekujemo sve dobro!

Autor: Tomislav Hrastovčak
03. travanj 2013. u 14:58
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close