Drugi po veličini lanac trgovina odjećom u svijetu, švedski Hennes & Mauritz (H&M), odlučio je ubrzati širenje mreže trgovina usprkos slaboj potražnji u Europi nakon pada dobiti u prvom fiskalnom tromjesečju ove godine.
U promatranom razdoblju dobit prije oporezivanja iznosila je 3,23 milijarde kruna, odnosno 499,9 milijuna dolara, što je 13,5 posto manje od iznosa koji su zaradili godinu ranije, kad je dobit iznosila 3,7 milijardi kruna.S druge strane, prihodi H&M-a u prvom tromjesečju povećani su dva posto, na 28,4 milijarde kruna, odnosno 4,41 milijardi dolara. Karl-Johan Persson, izvršni direktor H&M, objasnio je da su popusti snizili bruto maržu u razdoblju od prosinaca do veljače na 55,2 posto, s 55,8 posto zabilježenih godinu ranije. Na lošije rezultate svakako je utjecala i gospodarska kriza u Europi jer se glavnina poslovanja švedske grupe, koja posluje na 48 tržišta svijeta i u lancu ima više od 2800 trgovina, odvija u Europi gdje je porast nezaposlenosti i dugogodišnja kriza u velikoj mjeri prigušila potrošnju. "Prvo tromjesečje obilježila je izazovna situacija za modnu maloprodajnu industriju na mnogim našim tržištima, uglavnom zbog nastavljene teške makroekonomske klime, ali i zbog nepovoljnih vremenskih prilika u jednom dijelu tromjesečja", kazao je Persson.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu