U 2012. Holcim u Hrvatskoj je u segmentu cementa uspio povećati tržišni udio za oko 0,5% u odnosu na 2011. godinu, iako je ukupna potrošnja cementa u Hrvatskoj u tom periodu pala za 14%. U segmentu betona prodane količine bile su za 6% veće nego prethodne godine, dok je u segmentu agregata ostvaren pozitivan financijski rezultat, odnosno dobit.
„Negativni trendovi koji su zavladali sektorom građevinarstva u protekle četiri godine te problemi s naplatom zbog općeg lošeg stanja likvidnosti u državi, snažno su utjecali i na prošlogodišnje poslovanje Holcima u Hrvatskoj koji je ove godine sveukupno ostvario operativni gubitak od oko 18,8 milijuna kuna“, rekao je predsjednik Uprave Holcima u Hrvatskoj, Mario Grassl.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu