Rezultati istraživanja koja su se u posljednjih deset godina bavila položajem žena u medijima pokazala su da se njihov položaj nije bitno promijenio, nego da je i dalje loš te da su žene gotovo nevidljive u udarnim terminima, a žene novinarke, iako ih je sve više, i dalje slabo zastupljene na razinama odlučivanja, istaknula je profesorica Smiljana Leinert-Novosel na konferenciji "Žene u medijima", koja se održala prošle godine na Fakultetu političkih znanosti. Nedavno istraživanje organizacije Žene u novinarstvu (Women in Journalism – "WiJ"), provedeno u Velikoj Britaniji, pokazalo je da su ponižavajuće fotografije žena i muška imena potpisana ispod članaka dominirala naslovnicama britanskih novina. Analizirajući devet nacionalnih novina od ponedjeljka do subote tijekom četiri tjedna, rezultati su pokazali da su novinari napisali 78 posto svih članaka na naslovnicama, a muškarci su činili i 84 posto spomenutih ili citiranih u glavnim člancima.
Žene su žrtve ili poznate
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu