Čime se Hrvati najviše diče? Među ostalim izumom penkale, Apaurina, torpeda i kravate. Ipak, ni neki Hrvati neće znati da su penkala, Apaurin i torpedo nastali u Hrvatskoj, no svi znaju da kravata jeste. Ideja o širenju ove informacija na međunarodnoj razini od početka je utkana u brend Croata. Kako se od 1990. godine i nastanka ideja pa do danas razvijala ova priča, upitali smo Franju Bušića, direktora tvrtke Potomac koja je nosilac brenda Croata.
Tvrtka Potomac kao predstavnik eksluzivnog brenda Croata veže uz sebe proizvode iznimne kvalitete i dizajna. No, samim time uz te proizvode veže se i skupoća. Primjećujete li i na stranim tržištima kako se smanjuje potražnja za ekskluzivnim proizvodima?
Da, Croata je pozicioniran u srednje višoj i luksuznoj kategoriji proizvoda, što je rijetkost za hrvatske brendove u Hrvatskoj, ali i za širu regiju srednje i istočne Europe. Viša cijena jedno je od obilježja te kategorije proizvoda, no ona je najčešće rezultat visoke kvalitete i vrijednosti koje su utkane u proizvode i brend prepoznat od strane kupaca. Aktualna gospodarska kriza djelomično je rezultirala smanjenom potražnjom za luksuznim proizvodima, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. No, s druge strane, neka istraživanja pokazuju da se baš skupljih, kvalitetnijih kravata više prodalo u Europi u vrijeme krize. Razlog je jednostavan: netko možda nema novca za kupnju novog odijela, ali za novu kravatu ima. Kravata je i ovim pokazala da ima glavnu i centralnu ulogu u odijevanju muškarca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu