U vrijeme oskudne ekonomije, postaje sve teže i teže ali i time važnije oduprijeti se pritisku potrošača da se cijene proizvoda dodatnu režu. Tvrtke moraju shvatiti da ne moraju biti niti postati najjeftiniji proizvođači među konkurencijom.
Knjiga međutim ne govori o emocionalnoj “vrijednosti” proizvoda o kakvom govore bihevioralisti poput Dana Arielyja, već o vrlo egzaktnim algoritmima. Primjerice, kada autori govore o određivanju cijene fotokopirke, navode njezinih 12 obilježja i njihove brojčane vrijednosti izražene do u dvije decimale. Ipak treba napomenuti da se autori nešto lošije nose sa proizvodima koje je teško matematički vrednovati, pa za takve situacije autori preporučuju Goldielocks principle (Zlatokosnin princip), koji se koristi u situacijama kada se tržište ne može “izmjeriti”, niti procijeniti prednosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu