Podravka je u prva dva mjeseca 2011. godine ostvarila devet milijuna kuna dobiti, od čega je 3,7 milijuna kuna imao Belupo, a ostalo prehrana, doznaje Poslovni dnevnik iz izvora bliskih kompaniji.
Rast od čak sedam posto u siječnju i veljači, najviše je “potegla” Vegeta i to i na stranim i na hrvatskom tržištu. Visoke stope rasta, čak 20 posto ima i Danica s programom svježeg mesa. Hrvatsko tržište u siječnju je raslo čak 13 posto, ali je veljača usporila na dva posto. Revidirani rezultati poslovanja za 2010. očekuju se idući tjedan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu