Iza domaćih izdavača teška je godina. Kako ističe Petra Ljevak, izvršna direktorica Naklade Ljevak, loš trend osjeti se u prvom redu u prometu knjižara koje bilježe pad prodaje između 20 i 35 posto. Ipak, Naklada Ljevak uspjela je, zahvaljujući planskom sniženju troškova, održati poslovne rezultate na razini prošlogodišnjih. Novi zamah u poslovanju omogućit će im, kaže Ljevak, reorganizacija poslovanja, na čijoj će implementaciji raditi ove godine.
Kako ste se našli na poziciji izvršne direktorice i što se, otkada ste na čelu tvrtke, promijenilo u poslovanju Naklade Ljevak?
Nakon studija menadžmenta i psihologije u Beču, a potom i postdiplomskog studija, u obiteljskoj tvrtki završila sam silom prilika, ali me ovaj posao vrlo brzo obuzeo. Izdavaštvo je tip posla koji se čovjeku uvuče pod kožu. Puno toga smo napravili i promijenili u posljednjih sedam godina, ali može se i mora još puno. Postavili smo na noge komercijalni program i pokrenuli poslovanje s udžbenicima s točke mirovanja. U segmentu komercijalnog programa ostvarili smo uspjeh u imidžu tvrtke, plasmanu po knjižarama, broju autora, novim bibliotekama, unaprijeđenom dizajnu. Mislim da smo uspjeli kreirati imidž i plasirati se na tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“Nakon studija menadžmenta i psihologije u Beču, a potom i postdiplomskog studija, u obiteljskoj tvrtki završila sam silom prilika”. Bas se cudim kako nije studirala brodogradnju i radila u djuri djakovicu na tenkovima za par tis kn, kad ono silom prilika radi u obiteljskoj firmi. i to silom prilika, nakon studija u beču.
Uključite se u raspravu