ZAGREB – Zagrebačko Poglavarstvo u petak je donijelo novi pravilnik i cjenik za postavljenje panoa, putakaza i sličnih reklama na gradskom i privatnom zemljištu. Pravilnikom je pokupljeno postavljanje reklama na gradsko zemljište između 80 i 150 %, ovisno o zoni. Od propisanog cjenika tvrtke za oglašavanje će morati plaćati i 30 % propisanih cijena ako postave plakate na privatnim zemljištima ili zgradama, što dosad nije bio slučaj. U Poglavarstvu takav potez oprevdadavaju jer se reklame ipak nalaze uz gradske prometnice, pa je red i da grad od njih zarađuje.
ZAGREB – Zagrebačko Poglavarstvo u petak je donijelo novi pravilnik i cjenik za postavljenje panoa, putakaza i sličnih reklama na gradskom i privatnom zemljištu. Pravilnikom je pokupljeno postavljanje reklama na gradsko zemljište između 80 i 150 %, ovisno o zoni. Od propisanog cjenika tvrtke za oglašavanje će morati plaćati i 30 % propisanih cijena ako postave plakate na privatnim zemljištima ili zgradama, što dosad nije bio slučaj. U Poglavarstvu takav potez oprevdadavaju jer se reklame ipak nalaze uz gradske prometnice, pa je red i da grad od njih zarađuje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu