PIK Vinkovci investirao je milijun kuna u automatiziranu pakirnicu kapaciteta punjenja 20 tona brašna u mala pakiranja u osam sati. Razlog tome je porast prodaje brašna od 13 posto u prvih devet mjeseci ove godine. Prosječna godišnja prerada PIK-ovog mlina je 30.000 tona pšenice u brašno.
Popularna pakiranja
Od toga 50 posto čine mala pakiranja do 5 kg namijenjena krajnjim kupcima, a 50 posto je brašno u rinfuzi za pekarsku industriju. “U konkurenciji 150 mlinara, mi smo najveći pojedinačni proizvođač malih pakovanja brašna u Hrvatskoj. Naš mlin opskrbljuje brašnom 7 posto hrvatskog tržišta. Prema podacima Ministarstva poljoprivrede, koje nadzire iskorištene evidencijske markice, PIK-ovo brašno tip 400 u pakiranju od kilograma na prvom je mjestu po prodaji u Hrvatskoj. Podaci Žito-zajednice kažu da to brašno čini 20 posto ukupno prodanog oštrog brašna u malim pakovanjima u Hrvatskoj. Po toj osnovi, naš brend Mlineta je najjači krušni brend na hrvatskom tržištu“, ističe Nikola Šafer, direktor PIK-a Vinkovci. Pozicija broj jedan, objašnjava Šafer, rezultat je rada na kvaliteti u posljednjih pet godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu