Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prodaja brašna porasla 13%

Autor: Marija Birtić
22. studeni 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Prosječna godišnja prerada u PIK-u Vinkovci iznosi 30.000 tona pšenice, a 90% posto pšenice kupe od kooperanata

PIK Vinkovci investirao je milijun kuna u automatiziranu pakirnicu kapaciteta punjenja 20 tona brašna u mala pakiranja u osam sati. Razlog tome je porast prodaje brašna od 13 posto u prvih devet mjeseci ove godine. Prosječna godišnja prerada PIK-ovog mlina je 30.000 tona pšenice u brašno.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Popularna pakiranja
Od toga 50 posto čine mala pakiranja do 5 kg namijenjena krajnjim kupcima, a 50 posto je brašno u rinfuzi za pekarsku industriju. “U konkurenciji 150 mlinara, mi smo najveći pojedinačni proizvođač malih pakovanja brašna u Hrvatskoj. Naš mlin opskrbljuje brašnom 7 posto hrvatskog tržišta. Prema podacima Ministarstva poljoprivrede, koje nadzire iskorištene evidencijske markice, PIK-ovo brašno tip 400 u pakiranju od kilograma na prvom je mjestu po prodaji u Hrvatskoj. Podaci Žito-zajednice kažu da to brašno čini 20 posto ukupno prodanog oštrog brašna u malim pakovanjima u Hrvatskoj. Po toj osnovi, naš brend Mlineta je najjači krušni brend na hrvatskom tržištu“, ističe Nikola Šafer, direktor PIK-a Vinkovci. Pozicija broj jedan, objašnjava Šafer, rezultat je rada na kvaliteti u posljednjih pet godina.

PIK Vinkovci investirao je milijun kuna u automatiziranu pakirnicu kapaciteta punjenja 20 tona brašna u mala pakiranja u osam sati. Razlog tome je porast prodaje brašna od 13 posto u prvih devet mjeseci ove godine. Prosječna godišnja prerada PIK-ovog mlina je 30.000 tona pšenice u brašno.

Popularna pakiranja
Od toga 50 posto čine mala pakiranja do 5 kg namijenjena krajnjim kupcima, a 50 posto je brašno u rinfuzi za pekarsku industriju. “U konkurenciji 150 mlinara, mi smo najveći pojedinačni proizvođač malih pakovanja brašna u Hrvatskoj. Naš mlin opskrbljuje brašnom 7 posto hrvatskog tržišta. Prema podacima Ministarstva poljoprivrede, koje nadzire iskorištene evidencijske markice, PIK-ovo brašno tip 400 u pakiranju od kilograma na prvom je mjestu po prodaji u Hrvatskoj. Podaci Žito-zajednice kažu da to brašno čini 20 posto ukupno prodanog oštrog brašna u malim pakovanjima u Hrvatskoj. Po toj osnovi, naš brend Mlineta je najjači krušni brend na hrvatskom tržištu“, ističe Nikola Šafer, direktor PIK-a Vinkovci. Pozicija broj jedan, objašnjava Šafer, rezultat je rada na kvaliteti u posljednjih pet godina.

Proizvodnja luka
Naime, PIK Vinkovci pšenicu proizvodi na 10 posto vlastitih površina i 90 posto putem kooperanata. PIK-ov odjel za sjemenarstvo radio je na odabiru sorte pšenice i njenoj kvaliteti koju su prihvatili svi kooperanti. Do kraja ove godine, kažu u PIK-u, zauzet će sigurno drugo, a možda i prvo mjesto u prodaji pakiranja od pet kilograma. Svoje brašno za krajnje kupce, PIK Vinkovci, koji je u sastavu Agrokora, plasira kroz trgovački lanac Konzum i Velpro. PIK Vinkovci u ovoj je godini proizveo 15.000 tona crvenog luka, što ga čini najvećim proizvođačem ovog povrća u Hrvatskoj koji drži 30% tržišta.

Autor: Marija Birtić
22. studeni 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close