U studenom 2008. počelo je spajanje Narodnoga trgovačkog lanca, odnosno Keruma, Tommyja i Dione s grupacijom CBA. Završeno je polovicom travnja 2009. kada je skupština društva NTL izabrala upravljačka tijela nove grupacije. Predsjednik Uprave Martin Evačić prvi put javno govori o dosadašnjim aktivnostima te planiranim projektima NTL-a.
Pri objavi odluke o spajanju CBA i NTL-a najavljeno je da prva faza donosi zajednički nastup u nabavi i marketingu te razvoj privatnih robnih marki, a druga kapitalno povezivanje. Što je ostvareno?
NTL i CBA zajedno su od 2005. dogovarali od 25 do 27 dobavljača, što je činilo više od 60% nabave. Tako je i sazrela ideja o udruživanju. Tri cilja su nam primarna, uz postojeće dobavljače želimo ugovore proširiti i na nove te objediniti i razvijati zajedničke robne marke. Sada imamo oko 100, a do kraja godine kupcima želimo ponuditi 250 zajedničkih robnih marki. Treći cilj je osnažiti grupaciju i dovesti je do jače prepoznatljivosti na tržištu. Kapitalno povezivanje dug je i složen proces, zahtijeva prethodnu procjenu vrijednosti svih članica i za ovu godinu nije nam u fokusu. Vid kapitalnog povezivanja svakako je zajednička imovina kroz projekte koji su realizirani ili se planiraju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu