Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Opet povećan iznos za reklamu turizma

Autor: Poslovni.hr
10. veljača 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) na izvanrednoj sjednici odobrilo je povećanje iznosa za oglašavanje hrvatskog turizma u ovoj godini s 173,2 milijuna kuna na 185,5 milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Povećanje je omogućeno rebalansom proračuna HTZ-a za ovu godinu, a sve zbog većeg od očekivanog odaziva privatnog sektora na natječaje HTZ-a za udruženo oglašavanje kojim novac za oglašavanje na stranim tržištima u gotovo jednakom omjeru udružuju s državom. Na pet natječaja stiglo je 618 zahtjeva, ukupne vrijednosti 40,7 milijuna kuna, što je za oko 5,5 mil. kuna viši iznos od predviđenih HTZ-ovih 35,3 mil. kuna. Na to privatni sektor ‘daje’ 65 mil. kuna svojih sredstava, što ukupno čini 105,7 mil. kuna za udruženo oglašavanje. “Kako nikoga ne bi odbili, a i s obzirom da su svi zahtjevi pristigli na natječaje pravovaljani, zatražili smo povećanje proračuna HTZ-a” rekao je ministar turizma Damir Bajs. Turističko vijeće HTZ-a je odobrilo i produljenje natječaja za udruženo oglašavanje za mjeru jačanja avio destinacija za idućih 30 dana, jer je stiglo manje zahtjeva nego ima sredstava. Komentirajući traženje Hrvatske udruge hotelijera (HUH) za manjim parafiskalnim naknadama za hotelijere ministar je rekao da će se to rješavati u sklopu Vladinih mjera za gospodarstvo.
(h)

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) na izvanrednoj sjednici odobrilo je povećanje iznosa za oglašavanje hrvatskog turizma u ovoj godini s 173,2 milijuna kuna na 185,5 milijuna kuna.

Povećanje je omogućeno rebalansom proračuna HTZ-a za ovu godinu, a sve zbog većeg od očekivanog odaziva privatnog sektora na natječaje HTZ-a za udruženo oglašavanje kojim novac za oglašavanje na stranim tržištima u gotovo jednakom omjeru udružuju s državom. Na pet natječaja stiglo je 618 zahtjeva, ukupne vrijednosti 40,7 milijuna kuna, što je za oko 5,5 mil. kuna viši iznos od predviđenih HTZ-ovih 35,3 mil. kuna. Na to privatni sektor ‘daje’ 65 mil. kuna svojih sredstava, što ukupno čini 105,7 mil. kuna za udruženo oglašavanje. “Kako nikoga ne bi odbili, a i s obzirom da su svi zahtjevi pristigli na natječaje pravovaljani, zatražili smo povećanje proračuna HTZ-a” rekao je ministar turizma Damir Bajs. Turističko vijeće HTZ-a je odobrilo i produljenje natječaja za udruženo oglašavanje za mjeru jačanja avio destinacija za idućih 30 dana, jer je stiglo manje zahtjeva nego ima sredstava. Komentirajući traženje Hrvatske udruge hotelijera (HUH) za manjim parafiskalnim naknadama za hotelijere ministar je rekao da će se to rješavati u sklopu Vladinih mjera za gospodarstvo.
(h)

Autor: Poslovni.hr
10. veljača 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close