Vrijeme je za Internet oglašavanje

Autor: Poslovni.hr , 11. lipanj 2009. u 08:30

Promotivni tekst

U doba kada se više od 54 posto stanovništva koristi internetom (Izvor: Mediana, TGI Croatia, 2008.), oglašavanje na internetu postalo je nezaobilazan dio svake bolje marketinške kampanje.

Internet je uveo neke nove mogućnosti u svijet oglašavanja, a jedna od najvažnijih svakako je mogućnost da se precizno mjeri i prati kuda odlazi uloženi novac.

Kao noviji medij čije korištenje zahtjeva dodatne vještine, internet ima korisnike određenih demografskih, obrazovnih i kulturoloških obilježja. Oglašavanje putem Interneta upravo iz tog razloga mora biti prilagođeno potrebama tih skupina, a njihove želje, interesi i navike trebaju biti temelj oblikovanja komunikacijskog pristupa.

Samo spot na televiziji ili oglas u novinama više nisu dovoljni da se dosegne ciljana publika, a oglašavanje na Internetu odlična je nadopuna suvremenom media miksu.

Tu se otvara prostor za marketinške stručnjake čiji je zadatak utvrditi potrebe klijenata te prema tome odrediti strategiju i način oglašavanja putem Interneta.

Iz tog razloga Akternet kao full-service agencija za Internet pruža cjelovite koncepte komunikacije. Akternet je specijaliziran za media planiranje, zakup medija, SEM (Search Engine Marketing) te za kontekstualni i newsletter marketing. Agencija također nudi i kreativna rješenja za pojavljivanje na Internetu što uključuje izradu web stranica i oglasa.

Voditelj Akternetovog tima je Robert Ćorić, stručnjak za online oglašavanje, sa više od deset godina međunarodnog iskustva u struci. Napisao je knjigu i brojne publikacije o internet oglašavanju, a u Akternet je došao sa mjesta direktora interactive.agency. Iskustvo i znanje koje je stekao u Austriji i Nizozemskoj, Ćorić koristi kako bi u Hrvatskoj pomaknuo standarde online oglašavanja.

Ključ razumijevanja između offline i online svijeta je izvršna direktorica Akterneta, Nada Finderle. Na osnovi dugogodišnjeg iskustva rada u medijima i kao jedan od pokretača brojnih medija u Hrvatskoj, online svijet klijentima približava na razumljiv i jasan način.

Nina Šimić Ćorić voditeljica je projekta Newsletter marketinga kao i web dizajna te kreative. Nakon života i završenog školovanja u Austriji došla je u Hrvatsku kako bi donijela brojne novosti i ideje za Internet poslovanje.

Dražen Smaranduj vodi projekte izrade marketing planova, te zakupa medijskog prostora. U Akternet je došao iz Adriatica.net agencije gdje je radio kao marketing specijalist za strana tržišta i kao web development projekt manager.

U doba internetizacije postalo je jasno kako je došlo vrijeme za mijenjanje zastarjelih strategija u oglašavanju i za okretanje mediju sadašnjosti – internetu.

Više detalja o tome kako online oglašavanje najbolje iskoristiti za poslovanje te o aktivnostima agencije možete potražiti na www.akternet.hr.

Komentirajte prvi

New Report

Close