Krajem prosinca zaračunali bruto premiju od 9,05 milijardi kuna

Autor: Poslovni dnevnik , 16. siječanj 2018. u 13:50
Obvezno autoosiguranje imalo je rast premije za 0,19 posto/D. Urukalovic/PIXSELL

Prošle godine najveći je tržišni udio, mjeren iznosom zaračunate bruto premije, od 26,91 posto zauzimalo Croatia osiguranje.

Krajem prosinca prošle godine su 23 hrvatska društva za osiguranje zaračunala ukupnu bruto premiju u iznosu od 9,05 milijardi kuna, što predstavlja rast od 3,4 posto u odnosu na prosinac 2016., pokazuju podaci Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO).

U skupini neživotnih osiguranja, koja čini 67,53 posto ukupne premije, zaračunata bruto premija u prosincu lani u odnosu na isti mjesec 2016. porasla je za 4,68 posto, na 6,1 milijardu kuna. U segmentu životnih osiguranja zaračunata bruto premija porasla je za 0,76 posto, na 2,94 milijarde kuna, pokazuju podaci HUO-a.

 

1,9 mlrd.

kn iznosi auto osiguranje kao najsnažniji segment

Auto police 
Najzastupljenija vrsta osiguranja u segmentu neživotnih osiguranja i dalje je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom bruto premijom krajem prosinca u iznosu od 2,05 milijardi kuna ili 0,32 posto višom u odnosu na isto razdoblje 2016. godine. U sklopu osiguranja od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, najveći udio ima obvezno osiguranje vlasnika, odnosno korisnika motornih vozila od automobilske odgovornosti za štete nanesene trećim osobama ili tzv. obvezno autoosiguranje, s premijom nešto većom od 1,9 milijardi kuna.

 

2,2 mlrd.

kn iznosi premija u životnom osiguranju

Taj je iznos premije za 0,19 posto viši nego u prosincu 2016. godine, a tijekom prošle godine sklopljeno je ukupno 2.105.148 polica obveznog autoosiguranja, odnosno 15.226 polica ili 0,73 posto više nego u godini ranije.  U segmentu životnih osiguranja, najveći udio ima klasično životno osiguranje s premijom krajem prosinca u iznosu od 2,2 milijarde kuna, što je za 1,04 posto manje u odnosu na premiju iz prosinca 2016. godine. Prošle godine najveći je tržišni udio, mjeren iznosom zaračunate bruto premije, od 26,91 posto zauzimalo Croatia osiguranje, s ukupnom zaračunatom bruto premijom od 2,44 milijarde kuna. 

 

18,07 posto

udjel je Allianza u životnim osiguranjima

Snaga CO-a
Drugi je Allianz s 1,15 milijardi kuna premije, odnosno 12,66 postotnim tržišnim udjelom, dok je na trećem mjestu Euroherc s 915,18 milijuna kuna premije i udjelom na hrvatskom tržištu osiguranja od 10,11 posto.

Croatia osiguranje je prošle godine zauzimalo najveći udio i u segmentu neživotnih osiguranja, 31,13 posto, uz premiju od 1,9 milijardi kuna, dok je u segmentu životnih osiguranja također bilo na prvom mjestu s udjelom od 18,15 posto, odnosno s 533,5 milijuna kuna premije. Drugo mjesto u životnim osiguranjima zauzeo je Allianz s udjelom od 18,07 posto i premijom od 531,3 milijuna kuna, dok je u segmentu neživotnih osiguranja na drugom mjestu bio Euroherc s udjelom od 14,96 posto i premijom od 915,2 milijuna kuna. 

Komentirajte prvi

New Report

Close