U tržišnu utakmicu s ponudom individualnih cjenika za nove police obveznih osiguranja od autoodgovornosti ulazi konačno i Croatia osiguranje (CO).
Pod sloganom "Sigurni u svim uvjetima" završili su internu edukaciju osoblja. Nisu, međutim, pripravni otkriti nijedan detalj. Tek su nam kratko poručili kako će javnost danas izvijestiti o svojoj novoj ponudi. No, Poslovni dnevnik ima dokument iz kojeg su educirali zaposlenike iz sektora autoosiguranja, a neslužbeno doznajemo kako u Croatiji uopće ne planiraju organizirati promotivnu kampanju. Povijest, tradicija i prepoznatljivost po urednoj isplati odšteta, smatraju navodno u CO-u, ključni su argumenti i dostatan motiv kako dosadašnjim osiguranicima da ostanu i dalje lojalni, tako i novima da s Croatijom sada ugovore policu za svoje vozilo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu