Personalizacija shoppinga uz beacon tehnologiju

Autor: Objava za medije , 12. prosinac 2015. u 10:06
Foto: Press

Uvođenje ove tehnologije, u suradnji s digitalnom agencijom Studio Revolucija, nadogradnja je mobilne aplikacije koju je City Center one lansirao u listopadu ove godine i koja je downloadana preko 8.000 puta.

City Center one prvi je shopping centar u Hrvatskoj koji je u procesu implementacije personaliziranog shopping iskustva uz korištenje tzv. beacon tehnologije. Radi se o bežičnim uređajima koji emitiraju radio signale, a s pametnim telefonima posjetitelja City Centera one East, West i Split povezuju se putem bluetootha.

Uvođenje ove tehnologije, u suradnji s digitalnom agencijom Studio Revolucija, nadogradnja je mobilne aplikacije koju je City Center one lansirao u listopadu ove godine i koja je downloadana preko 8.000 puta. Beaconi će omogućiti interakciju s posjetiteljima centara u realnom vremenu, identificiranje njihovih želja, navika i omiljenih trgovina te komunikaciju poruka prema preferencijama posjetitelja čime će se omogućiti bolje, kvalitetnije i zabavnije shopping iskustvo. Svoju premijeru beaconi će doživjeti u nagradnom natječaju Lov na božićne kuglice od 15. do 23. prosinca u City Centeru one East, West i Split u kojem će posjetitelji, koristeći beacone, tražiti 10 virtualnih božićnih kuglica te će tako moći osvojiti odlične nagrade.  

Lansiranjem mobilne aplikacije te uvođenjem beacona City Center one je još jednom dokazao da je first mover na domaćem tržištu te da ide ukorak sa svjetskim digitalnim trendovima. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Nije first mover u Hrvatskoj što se tiče implementacije iBeacona. Naime to je aplikacije LocirajPopust koja je iBeacon implementirala prije godinu i pol dana: https://itunes.apple.com/hr/app/locirajpopust/id476280358?mt=8

Hmmm… Ovo sa božićnim kuglicama je čista krađa prezentirane im, već izrađene ideje. Odvratno!!! I samo da napomenem, aplikacija im ne radi.

New Report

Close