Koje nam digitalne trendove donosi 2015. godina

Autor: Poslovni.hr , 20. siječanj 2015. u 12:16

Trendovi u 2015. godini koji će utjecati na marketing i poslovanje malog poduzeća.

Piše: kakonaweb.tportal.hr

Trendovi u 2015. godini koji će utjecati na marketing i poslovanje malog poduzeća.

Iako ne možemo predvidjeti baš sve što nam ova godina donosi, ukazat ćemo na neke trendove koji će sigurno prevladati u 2015-oj godini i podsjetiti kako možete prilagoditi svoje poslovanje i marketinške aktivnosti.

1. Iskoristite prednost mobilnosti

Sve više pristupamo internetu putem mobilnih uređaja. Prema podacima sastatista.com, 52,4% svog internet prometa u 2015. bit će generirano putem mobilnih uređaja.

 

Stoga, bez obzira posjedujete li već web stranicu, razmišljate o njezinom poboljšanju ili krećete u izradu nove, optimizacija vaše web stranice za mobilne uređaje sigurno bi trebala biti na prvom mjestu na ovogodišnjoj “to-do” listi. Ovaj podsjetnik vrijedi i za prilagodbu sadržaja objavljenog na društvenim mrežama, kao i oglase na tražilicama.

HINT: AdWords oglase moguće je distribuirati na mobilne uređaje, a pritom ih je moguće “poboljšati”. “Proširite” svoj oglas mogućnostima izravnog uspostavljanja poziva ili lokacije vašeg poduzeća.

2. Real-time komunikacija sa suradnicima i kupcima

Novi kanali komunikacije postaju sve važniji za kvalitetan izravni dijalog i rješavanje tekućih potreba kupaca. Više nego ikad, zahvaljujući mobilnosti i brzini kolanja informacija, poduzeća ih imaju priliku u 2015. godini otvoriti i iskoristiti za održavanje konstruktivnog dijaloga sa zaposlenicima i brzo rješavanje potreba ciljane skupine, što na kraju pomaže i povećanju prodaje.

HINT: Iskoristite svoju web stranicu, uključite podršku putem društvenih mreža Facebooka ili Twittera, pa sve do Messaging aplikacija za komunikaciju putem pametnog telefona poput Google+ Hangouts, Skype, Whatsuppa ili Vibera.

 

3. Društvene mreže

Društvene mreže nisu novost, no 2015. će dati naglasak na implementaciu u sve online i offline kanale poduzeća, a svi oni koji to još nisu učinili, trebat će razmisliti o novim načinima integracije svojih društvenim mrežama u sve ostale kampanje i prodajne procese.

HINT: Dodajte “Social sharing” opcije na web stranicu, blog, newsletter prezentacijske materijale i u potpise svojih emailova.

4. Content (sadržajni) marketing

Nastavlja se trend stvaranja kvalitetnog sadržaja usklađenog s vašim brendom i poslovanjem, koji ciljanoj publici pruža dodanu vrijednost, donosi lojalnost i mjerljive poslovne rezultate.
Statistike su pokazale da je “content ili sadržajni marketing 62% jeftiniji i da generira 3x više poslovnih leadova od tradicionalnog marketinga” (Izvor:Demandmetric). Vjerujemo da će hrvatske tvrtke u 2015. još više prepoznati korist i isplativost sadržajnog marketinga.

HINT: Vlak content marketinga je krenuo s perona i ne daje znakove usporavanja. No bez brige, niste zakasnili. Pogledajte kako možete biti kreativni i koje alate i tehnike možete implementirati u svoje poslovanje 2015.:

5. Video marketing

Trend koji se ne zaustavlja i koji će dominirati u sadržajnom marketingu.

Video marketing nije rezerviran samo za velika poduzeća. Uz usku vezu sa kreiranjem različitih vrsta sadržaja, video se pojavljuje kao način komunikacije ne samo velikih brendova. Jedan od primjera kreativne a jednostavne upotrebe videa je i “Will it blend”. Blenderi ovog brenda postali su pravi hit, a sve što je bilo potrebno su odvažnost, mobilni uređaj za snimanje i Youtube kanal.

Osim kreativne upotrebe videa, vaši klijenti će prepoznati i korisnost u jednoj od 30 vrsta videa koje jednostavno možete producirati, npr.: kako se koristi vaš proizvod/usluga, izjave zadovoljnih korisnika, proces proizvodnje ili realizacije, kraći savjeti…

HINT: Više detalja, trikova i ideja kako započeti svoje YouTube iskustvo pronađite u besplatnoj e-brošuri

6. “Big data” i metrike 

Uvijek aktualna tema ove će se godine još više proširiti na sva područja poslovanja. Tako očekujemo nove specifične metrike koje će svako poduzeće prilagoditi za svoje potrebe.

HINT: Prije nego krenemo s upoznavanjem novih mjera uspješnosti, podsjetimo se one osnovne: kako pročitati uspješnost web stranice pomoću Google Analyticsa.

“Big data” označava termin za skup podataka iz tradicionalnih i digitalnih izvora unutar i izvan vaše tvrtke koja predstavlja izvor stalnog otkrivanja i analize. Na temelju ovih podataka vlasnik malog poduzeća može imati uvid u uspješnost svojih poslovnih aktivnosti te vidjeti što treba mijenjati u istima.

 

7. Cloud poslovanje

Cloud usluge već su pridonjele uštedi vremena i novaca, povećale sigurnost i najvažnije: omogućile timovima da lakše surađuju pristupaju dokumentaciji.

U 2015. godini očekuje se daljnje usvajanje poslovanja u oblaku i pojednostavljenje poslovnih procesa. To osobito vrijedi za marketinške i prodajne timove, koji trebaju pristup različitim poslovnim materijalima i podacima.

Komentirajte prvi

New Report

Close