Kako se oglašavati na tražilicama

Autor: Poslovni.hr , 28. siječanj 2015. u 16:16

Za brzi plasman poruke ciljanoj skupini, oglašavanje na tražilicama najbrže je rješenje.

Oglašavanje na tražilicama je razvio Google, a tvrtke ga vole jer je dostupan svakome i jer omogućuje odlično ciljanje.

Razlozi "zašto je oglašavanje na tražilicama" postalo omiljeno:

– dostupno svima bez obzira na veličinu budžeta

– ciljano je i kontekstualno

– mjerljivo je (znate točno gdje su i kad prikazani vaši oglasi te koliki je postotak onih koji su na njega i kliknuli…

– plaćate samo klik na oglas, a ne i prikazivanje oglasa

– brzi rezultati

Oglašavanje na tražilicama dijeli se na SEO i SEM. SEO je dugoročni proces i ne možemo se oslanjati na SEO kad imamo neku posebnu ponudu ili nove proizvode. Kad želimo brze rezultate, kad želimo da naš web bude prvi kad netko gugla neki nama zanimljiv pojam – platit ćemo oglašavanje za taj pojam.

Najčešći oblik oglašavanja na tražilicama je oglašavanje putem Googleove AdWords platforme. AdWords omogućava da kupujete određene ključne riječi odnosno da se korisnicima koji guglaju određene riječi i fraze na vrhu rezultata pretraživanja ili desno od njih prikazuje vaš tekstualni oglas. Dakle, korisnika se ‘hvata’ u trenutku kad zna što želi, informira ga se upravo dok istražuje o željenom proizvodu ili usluzi te mu se nude relevantne informacije.

Kako (se) radi SEM?

Oglašavanje na tražilicama poznato je i kao PPC (pay per click) oglašavanje jer se ne plaća

prikazivanje oglasa nego samo klik.

AdWords sustav funkcionira na prilično jednostavnim osnovnim načelima – oglašivač zakupljuje određene ključne riječi, za njih nudi određenu cijenu te sudjeluje u licitaciji s ostalim oglašivačima koji su zakupili istu tu ključnu riječ.

Oglasi se prikazuju, ali oglašivač plaća samo kad netko klikne na taj oglas (omjer onih koji su oglas vidjeti i onih koji su na njega kliknuli naziva se CTR odnosno Click Through Rate).

Za više informacija i uspješan početak oglašavanja i optimizacije na tražilicama, preuzmite besplatnu e-brošuru.

Cijeli članak pročitajte u članku na blogu Kako na web.

Komentirajte prvi

New Report

Close