HT prema poslovnjacima ide s domaćim IT snagama

Autor: Bernard Ivezić , 07. srpanj 2016. u 07:38
Predstavili i Mobilisisovo rješenje parkinga, već prodano vani/Ž. B./PIXSELL

S dolaskom novog direktora prodaje poslovnim korisnicima Saše Kramara naglasak ponude stavili na svoje partnere.

Hrvatski telekom (HT), koji bilježi najveći rast u segmentu izvan njegova temeljnog poslovanja – IT-u i koji je s 1. lipnja dobio novog člana Uprave i direktora za poslovne korisnike Sašu Kramara, prvi je put fokus poslovne prodaje postavio upravo na IT partnere.

Operater je u srijedu vlastitu trgovinu u svom sjedištu u Zagrebu proširio showroom prostorom u kojem izlaže rješenja za poslovne korisnike. Tamo su se pak našli proizvodi i usluge desetak domaćih IT tvrtki, od Mobilisisa, Citusa, Gastrobita, Infoarta pa sve do LevelUP-a, s kojima HT već neko vrijeme surađuje i sad planira dodatno intenzivirati suradnju. Davor Tomašković, predsjednik Uprave HT-a, kaže da želi da ostanu najbolji partner poslovnim korisnicima. "Nudimo najsuvremenija komunikacijska rješenja, koja pokreću razvoj gospodarstva i pružaju sigurnost i partnersku ruku poduzetništvu, a u sklopu Showrooma to ćemo na jednom mjestu i cjelovito demonstrirati", kaže Tomašković.

Krešimir Meštrić, direktor varaždinske tvrtke Mobilisis, ističe da već pet godina surađuju sa HT-om, počevši od ponude usluge cloud nadzora vozila, a u ovaj su projekt ušli s uslugom detekcije parkinga. Svoje rješenje detekcije parkinga prošli su tjedan prodali u Jeruzalem, prethodno u Tel Aviv, a osim u Austriji koristi se i u Njemačkoj na parkiralištu zračne luke Koeln Bonn, gdje se tako nadzire parking za 6000 vozila. "Ovakav pristup omogućuje nam da rješenje lakše prikažemo potencijalnim korisnicima i da zajednički s HT-om ostvarimo rast prodaje", kaže Meštrić. Slično navodi Tomislav Bronzin, direktor zagrebačke tvrtke Citus, koja je razvila sustav C@N Motion koji pomoću Kinect kamere omogućuje upravljanje sadržajem na ekranu pomicanjem ruke.

"Mi smo takvo rješenje u pilotu već prodali vani, najviše na Bliskom istoku, ali i u Sloveniji, gdje smo sa Slovenskim željeznicama u pilot projektu tako omogućili prodaju voznih karata. S HT-om već neko vrijeme surađujemo i zajednički ćemo ovo rješenje predstaviti marketinškim agencijama", kaže Bronzin. HT je na sličan način ušao u fiksalizaciju, gdje mu blagajne i softver radi samoborski Gastrobit, te u e-mobilnost, gdje mu softver za punionice razvija zagrebačka Infoart grupa. S karlovačkom tvrtkom LevelUP HT će pak nuditi i usluge 3D printanja. "HT nas je pozvao da zajednički krenemo prema korisnicima koji i ne znaju za 3D printanje", kaže direktor LevelUP-a Marko Martinis.

Komentirajte prvi

New Report

Close