Društvene mreže obojene blagdanskom tematikom

Autor: Sponzorirani članak , 19. prosinac 2014. u 11:03
.

Ako već niste, požurite i “obojite” svoje društvene mreže vizualnim identitetom blagdana.

Na ovome će vam vaši partneri i klijenti, suradanici i kolege biti više zahvalni nego toplom čestitkom. Primjeri kanala, sadržaja i prilika kojima čestitate blagdane svojim suradnicima, klijentima i partnerima su u nastavku.

1. Facebook

Facebook je “prijateljski” kanal, a sadržajno njime plasirate tekstualne postove, fotografije, tekst postove, video i tekst. Naravno svoj cijeli sadržaj možete planirati i blagdansku temu odrediti – akcijskom ponudom, iskrenom čestitkom i timskim blagdanskim aktivnostima. Primjeri?

Timske blagdanske aktivnosti:

  • “Kićenje” ureda – fotografirajte i podijelite na Facebooku s pitanjem “A kako vaš ured izgleda”
  • Božićni kolač koji su napravile kolege a na temu vašeg posla.
  • Ovo će morati pričekati dok nas vremenski uvjeti ne posluže, ali cijela galerija kako tim uživa u timskim radostima npr. grudanju ispred prostorija.

Akcije i najave proizvoda:

Ovo ste već sigurno radili, ali možda ne i na društvenim mrežama. Zato spojite proizvode uz nižu cijenu, ponudite popuste, konfigurirajte “poklone” od seta proizvoda za nju&njega, obiteljske setove i slično.

Čestitke

  • Iskoristite cover fotografiju za čestitke i poruke.
  • Dizajnirajte cijeli set postova u stilu adventskog kalendara.
  • Podijelite već sterotipne blagdanske pjesme tekstovima i pitanjima “Danas kod nas svira … a u čemu vi uživate?
  • Dizajnirajte nešto svoje, unikatno i vezano uz vaše poslovanje.

2. Web stranica

Svi su aktvirali svoje božićne akciije, kampanje su u tijeku, proizvodi i cijene se mijenjaju svakodnevno. Web stranicu ste brendirali blagdanskim temama. Pokušajte s drugačijim pristupom, objavite nekoliko članaka koji će pokazati brigu o vašim kupcima, a nekoliko ideja za članke donosimo u nastavku:

  • Pregled poslovne godine – što smo sve zajedno doživjeli (kupci i vi).
  • Timska čestitka klijentima/kupcima – svaki zaposlenik izabere najdraži trenutak, specifičnost komunikacije sa klijentom, objavite ih sve zajedno kao čestitku.
  • Zašto smo zajedno sretniji – navedite sve prednosti suradnje i prednosti koje su vaši suradnici vama iznijeli.

Za više ideja pročitajte članak na blogu Kako na web.

New Report

Close