Na ovome će vam vaši partneri i klijenti, suradanici i kolege biti više zahvalni nego toplom čestitkom. Primjeri kanala, sadržaja i prilika kojima čestitate blagdane svojim suradnicima, klijentima i partnerima su u nastavku.
1. Facebook
Facebook je “prijateljski” kanal, a sadržajno njime plasirate tekstualne postove, fotografije, tekst postove, video i tekst. Naravno svoj cijeli sadržaj možete planirati i blagdansku temu odrediti – akcijskom ponudom, iskrenom čestitkom i timskim blagdanskim aktivnostima. Primjeri?
Timske blagdanske aktivnosti:
- “Kićenje” ureda – fotografirajte i podijelite na Facebooku s pitanjem “A kako vaš ured izgleda”
- Božićni kolač koji su napravile kolege a na temu vašeg posla.
- Ovo će morati pričekati dok nas vremenski uvjeti ne posluže, ali cijela galerija kako tim uživa u timskim radostima npr. grudanju ispred prostorija.
Akcije i najave proizvoda:
Ovo ste već sigurno radili, ali možda ne i na društvenim mrežama. Zato spojite proizvode uz nižu cijenu, ponudite popuste, konfigurirajte “poklone” od seta proizvoda za nju&njega, obiteljske setove i slično.
Čestitke
- Iskoristite cover fotografiju za čestitke i poruke.
- Dizajnirajte cijeli set postova u stilu adventskog kalendara.
- Podijelite već sterotipne blagdanske pjesme tekstovima i pitanjima “Danas kod nas svira … a u čemu vi uživate?
- Dizajnirajte nešto svoje, unikatno i vezano uz vaše poslovanje.
2. Web stranica
Svi su aktvirali svoje božićne akciije, kampanje su u tijeku, proizvodi i cijene se mijenjaju svakodnevno. Web stranicu ste brendirali blagdanskim temama. Pokušajte s drugačijim pristupom, objavite nekoliko članaka koji će pokazati brigu o vašim kupcima, a nekoliko ideja za članke donosimo u nastavku:
- Pregled poslovne godine – što smo sve zajedno doživjeli (kupci i vi).
- Timska čestitka klijentima/kupcima – svaki zaposlenik izabere najdraži trenutak, specifičnost komunikacije sa klijentom, objavite ih sve zajedno kao čestitku.
- Zašto smo zajedno sretniji – navedite sve prednosti suradnje i prednosti koje su vaši suradnici vama iznijeli.
Za više ideja pročitajte članak na blogu Kako na web.