Anna, virtualna kućna pomoćnica, vodi kroz kupnju proizvoda Gorenja

Sustav je razvijen u suradnji s Microsoftovim stručnjacima, Foto: PD Sustav je razvijen u suradnji s Microsoftovim stručnjacima, Foto: PD

Komunikacija s digitalnim asistentom postat će iskustvo jednako odlasku u trgovinu.

Predstavljanje virtualne kućne pomoćnice Anne koju potpisuje slovenski proizvođač kućanskih uređaja Gorenje obilježilo je šestodnevni svjetski sajam potrošačke elektronike i kućanskih aparata IFA Berlin koji se od 1. do 6. rujna održavao u tom gradu.

Anna je zapravo besplatna digitalna usluga koja će u obliku virtualnog asistenta za kupovinu te savjetnika o drugim specifičnim Gorenje proizvodima biti dostupna na različitim platformama poput Facebook Messengera ili Skypea te nekolicini Googleovih servisa.

Sustav je razvijen u suradnji s Microsoftovim stručnjacima, a u budućnosti će se nadograđivati novim i različitim vještinama te će se komunikaciju s Annom što je moguće više učiniti sličnom onoj ljudskoj. 
 Pojasnio je to voditelj digitalnog marketinga grupe Gorenje Vladimir Nardin koji smatra i da roboti neminovno postaju dio ljudske svakodnevice te zapravo pojednostavljivanjem svakodnevnih zadataka podižu kvalitetu života. “Ovime nastojimo olakšati proces istraživanja proizvoda i pružiti jednostavnu, prikladnu i ugodnu opciju za bolju i bržu informiranost kako bi potrošači bili što kvalitetnije opremljeni za odabir Gorenje proizvoda - najprikladnijih za njihove specifične potrebe i želje. Sada imamo Annu koja omogućava iskustvo identično onom odlaska u Gorenje trgovinu”, napominje Nardin.

Gorenje uz Annu ima i liniju digitalne kuhinjske opreme pod brendom Asko koja olakšava rad u kućanstvu tako da savjetima pomaže pri odabiru recepata i namirnica, pa čak i skladištenju hrane. No, ni Anna ni Asko nisu prvi izleti Gorenja u ovo područje već svojevrstan tehnološki usklađen i logičan nastavak ranije započete transformacije poslovanja prema sektoru pametnih i povezanih kućanskih uređaja koje odlikuje i visoka interaktivnost. S brendom Atag Gorenje je već osvojio, primjerice, nizozemsko tržište gdje su sklopili ugovore za opremanje 44 kuće pametnim i povezanim uređajima. Uskoro će se, najavljuju u Gorenju, ove tri linije povezati u jedan funkcionalni i zaokruženi sustav, a sada nakon IFA-e slijedi predstavljanje Anne na drugim tržištima gdje je Gorenje prisutno.

Inače, IFA je vodeći svjetski sajam na kojem globalno poznati proizvođači tehnološke opreme i uređaja predstavljaju svoje inovacije te sklapaju unosne ugovore, pa je tako, prema informacijama predsjednika Uprave IFA-e Christiana Gökea, samo ove godine utanačeno poslova u vrijednosti od najmanje 4,7 milijardi eura.     

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!