Veći promet nego na 'Crni petak' i 'Cyber ponedjeljak': Kinezi u jednom danu potrošili rekordnih 30,8 milijardi dolara

Foto: Getty images Foto: Getty images

Ove je godine na prodaju, uz velike popuste, bilo ponuđeno oko 180.000 brandova, uključujući tehnološke kompanije, kao što su Apple, Xaomi i Dyson.

Jedan od najvećih svjetskih on-line trgovaca, kineski Alibaba izvijestio je da je na 'Dan samaca' u nedjelju prodaja dosegnula rekordnih 30,8 milijardi dolara, što je 27 posto više nego godinu dana prije.

'Dan samaca', poznat i kao 'Dupli 11' jer pada na datum 11. studenoga, glavni je događaj za kineske trgovce, koji na taj dan nude velike popuste.

Samo u prvih 85 sekundi od početka prodaje promet je dosegnuo milijardu dolara, da bi razina od 10 milijardi bila dosegnuta gotovo u prvih sat vremena trgovanja, izvijestila je u ponedjeljak kineska kompanija.

Alibaba je pokrenuo 'Dan samaca' 2009. godine kao odgovor na romantično 'Valentinovo', a danas se na taj trgovački događaj ostvaruje veći promet nego na 'Crni petak' i 'Cyber ponedjeljak' zajedno, tvrdi agencija Bloomberg.

Ove je godine na prodaju, uz velike popuste, bilo ponuđeno oko 180.000 brandova, uključujući tehnološke kompanije, kao što su Apple, Xaomi i Dyson.

Ipak, premda je prodaja u odnosu na isti dan lani porasla za 27 posto, to je sporiji rast nego godinu dana prije, kada je iznosio 39 posto. To je ujedno i najsporiji rast od kada je pokrenut 'Dan samaca'.

Alibabini podaci o prodaji pozorno se prate kao pokazatelj osobne potrošnje u Kini u uvjetima usporavanja aktivnosti u tom drugom po veličini svjetskom gospodarstvu, među ostalim, zbog trgovinskog sukoba između SAD-a i Kine.

Premda su jutros najvažniji burzovni indeksi na burzi u Šangaju u plusu, cijene dionica u potrošačkom sektoru pale su gotovo 1 posto jer je ulagače, kažu analitičari, pokolebao sporiji rast prodaje na 'Dan samaca' nego što su se nadali.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!