Njemački autoklub ADAC lažirao izbor za automobil godine

Autor: Poslovni.hr/Hina , 21. siječanj 2014. u 12:49
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Za ugledni Allgemeine Deutsche Automobil Club, koji ima 19 milijuna članova, ovo je duboko sramotan skandal, a ostavkom ga je platio glasnogovornik ADAC-a i glavni urednik njegova časopisa Micheal Ramstetter.

Najveći njemački i europski autoklub ADAC lažirao je rezultate izbora za njemački automobil godine, javili su njemački mediji.

Za ugledni Allgemeine Deutsche Automobil Club, koji ima 19 milijuna članova, ovo je duboko sramotan skandal, a ostavkom ga je platio glasnogovornik ADAC-a i glavni urednik njegova časopisa Micheal Ramstetter.

On je u razgovoru za Suddeutsche Zeitung priznao da je lažirao ovogodišnji izbor za njemački automobil godine i VW Golfu, koji je pobijedio u izboru, udeseterostručio broj glasova. Umjesto 3400 glasova članova autokluba, koliko je Golf stvarno dobio, Ramstetter mu je upisao 34.000.

Predsjednik ADAC-a Karl Obermair kazao je da je Ramstetter počinio neoprostivu pogrešku i najavio je opsežnu unutarnju istragu i o ranijim izborima kako bi autoklub potpuno rasčistio ovu aferu.

U naciji poznatoj po obožavanju automobila, ADAC je desetljećima bio najvažniji izvor informiranja njemačkim vozačima i zagovornik njihovih interesa.

Ugled mu je sada teško narušen jer su se u medijima već pojavile sumnje da su čelnici ADAC-a primali mito proizvođača automobila kako bi manipulirali raznim podacima.

Savezni ministar prometa Alexander Dobrindt pozvao je ADAC da nakon opsežne istrage "sve karte položi na stol".

Komentari (6)
Pogledajte sve


ti su auti najprodavaniji već godinama jer se ljudi ne razumiju u aute – njima je bitno da je njemačko i po mogućnosti srebrne boje ili crne boje.
Potpisujem. Debilana.

bez obzira na to ADAC svojom pristranošću podržava taj marketing, a time i radna mjesta u Njemačkoj i to je bit te priče.

nije to patriotizam nego idiotizam. oni su jednostavno uvjereni da imaju najbolje proizvode, a u biti su im automobili prilično zaostali za najnovijim tehnologijama. no, marketing čini svoje i ti su auti najprodavaniji već godinama jer se ljudi ne razumiju u aute – njima je bitno da je njemačko i po mogućnosti srebrne boje ili crne boje.

no treba im čestitati na patriotizmu, njemačkim građanima je ipak važnije da imaju radna mjesta nego to da li je neki japanac možda ipak bolji od nekog njemačkog auta.

New Report

Close