Jeftina verzija Air Francea

Jean-Marc Janaillac, predsjednik i glavni izvršni direktor Air France-KLM-a / REUTERS Jean-Marc Janaillac, predsjednik i glavni izvršni direktor Air France-KLM-a / REUTERS

Francuska tvrtka osniva brend Boost.

Francuski zrakoplovni prijevoznik Air France očekuje da će njegov projekt niskobudžetnog dugolinijskog prijevoznika privući poslovne ljude, ali i mlade koji trenutno izbjegavaju letjeti tom kompanijom jer je smatraju - uštogljenom.

Kako je novinarima tijekom konferencije Međunarodne udruge zračnih prijevoznika (IATA) izjavio predsjednik i glavni izvršni direktor Air France-KLM-a Jean-Marc Janaillac, nova podružnica koja se za sada naziva Boost započet će s radom ujesen, a bit će Air Franceov odgovor na pritisak bliskoistočnih prijevoznika. U floti Boosta bit će 10 dugolinijskih i 18 kratkolinijskih zrakoplova, a karte će prodavati po nižoj cijeni od matične kompanije.

Janaillac je izjavio kako vjeruje da će europski niskobudžetni prijevoznici, koji prije svega ciljaju turiste, imati problema s popunjavanjem letova tijekom zimskih mjeseci. Tada Boost može privući poslovne korisnike. “Studije pokazuju kako Air France ima više problema od ostalih u privlačenju mlađih putnika jer percipiraju brend kao preukočen”, izjavio je Janaillac. No, projekt Boost još mora odobriti moćni sindikat pilota koji zasjeda danas.     

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!