Google odlučio umiroviti AdWords

FOTO: Reuters FOTO: Reuters

Jednostavnije usluge.

Google je u srijedu najavio do sada najveću promjenu svog oglašivačkog softvera "umirovljenjem" brendova Ad Words i DoubleClick.

Kompanija će zadržati brendove AdSense i AdMob za oglašivačke tehnologije namijenjene malim internetskim stranicama i mobilnim aplikacijama.

Osnovni alat za internetsko oglašavanje u "Googleovom arsenalu" sada će biti Google Ads s pristupom podacima s Googleove tražilice, YouTube video-servisa, trgovine aplikacijama Google Play te od tri milijuna partnera.

Iz Googlea tvrde da će početno sučelje Google Adsa biti pojednostavljeno. Sofisticiraniji softver za oglašavanje zvat će se Google Marketing Platform. Podsjetimo, AdWords je lansiran 2000. godine dok je DoubleClick kupljen 2008. godine.

Sridhar Ramaswamy, stariji potpredsjednik Googlea za oglašavanje izjavio je novinarima kako su promjene motivirane željom da se usluge pojednostave. Umjesto da moraju ići na AdWords da bi kupili oglas na YouTubeu, Google Ads služit će stručnjacima za internetski marketing kao "glavna vrata" za sve Googleove oglašivačke usluge.  

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!