Facebook sa Watchem postaje rival YouTubeu

Autor: Poslovni dnevnik , 11. kolovoz 2017. u 14:19
Facebook Watch u početku će biti raspoloživ samo u SAD-u/REUTERS

Kompanija najavila svoju video uslugu.

Facebook je povukao svoj dosad najveći potez kako bi se mogao natjecati na televizijskom tržištu, proširivši svoju ponudu video sadržaja programima u širokom rasponu od profesionalne ženske košarke do safari showa i programa za roditelje.

Redizajnirani proizvod Facebooka pod nazivom Watch bit će u početku raspoloživ ograničenoj skupini korisnika u SAD-u na Facebookovoj mobilnoj aplikaciji, websiteu i televizijskoj aplikaciji, objavila je kompanija.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg u svom postu na Facebooku poručio je da će Watch omogućavati svojim korisnicima da "razgovaraju i povezuju se s ljudima tijekom epizoda te da se pridružuju skupinama ljudi koji vole iste show programe, a kasnije će se izgraditi i njihova zajednica".

Ta kompanija sa svojim redizajniranim proizvodom suočit će se s već prenatrpanim tržištem, i to ne samo s tradicionalnim televizijskim mrežama nego i s konkurencijom novih proizvođača sadržaja poput Netflixa i YouTubea te Twittera i Snapa. Facebook je od prošle godine pridodao svojoj ponudi video sadržaj, a već mjesecima signalizira da želi postati i izvor originalnih i kvalitetnih videa.

Komentirajte prvi

New Report

Close