Alibaba cilja trgovine Metroa

Autor: Poslovni dnevnik , 18. veljača 2019. u 07:42
Prisutan u Pekingu i Šangaju/REUTERS

Internetski trgovac preuzeo bi udjel u razvoju maloprodaje usmjerene na poduzetnike.

Kineska Alibaba grupa u pregovorima je s njemačkim Metroom o preuzimanju udjela u kineskom poslovanju tog njemačkog trgovačkog lanca, izjavila su za Reuters tri izvora.

Razgovori su još u ranoj fazi i mogli bi još uvijek propasti, kazali su ti izvori, dok su iz Metroa i Alibabe odbili to komentirati. 

Alibabin interes za poslovanje Metroa u Kini uslijedilo je nakon što je njegov konkurent, Tencent prošle godine potpisao sporazum o partnerstvu s francuskom maloprodajnom tvrtkom Carrefour.

Alibaba ima platforme za trgovanje Taobao i Tmall te aplikaciju za isporuku hrane Ele.me, a nastoji razviti strategiju maloprodaje usmjerenu na poduzetnike.

Udruživanje s veletrgovcem poput njemačkog Metroa moglo bi donijeti sinergiju njegovim odjelima za proizvodnju svježih proizvoda Hema i Yiguo, dodao je jedan izvor. Metro raspolaže s 95 trgovina u Kini i nekretnine u najvećim gradovima Pekingu u Šangaju.

Osim Alibabe, postoje i drugi uključeni u razgovore s Metroom. Izvršni direktor Olaf Koch izjavio je kako njemačka tvrtka razmatra potencijalno partnerstvo s lokalnim kineskim trgovcima.

Komentirajte prvi

New Report

Close