Grupa Zastava vozila, koja je nakon raspada bivšeg najvećeg industrijskog kompleksa na Balkanu, Grupe Zastava, svedena na proizvođača putničkih, gospodarskih, specijalnih i priključnih vozila, konačno odlazi u povijest, javlja Danas. Naime, u Grupi Zastava vozila počela je realizacija posljednjeg socijalnog programa, za koji se izjasnilo 92 od ukupno 112 zaposlenih u Holdingu, Rezervnim dijelovima i Hortikulturi kragujevačke kompanije.
Gordana Simov, predsednica sindikata, kaže da je realizacija socijalnog programa "početak definitivnog kraja" te grupe, odnosno proizvodnje vozila pod nazivom Zastava. Na proizvodnji vozila i dijelov, krajem 80-ih godina prošloga stoljeća samo u Kragujevcu bilo je zaposleno više od 30.000 osoba. Na prostoru bivše Jugoslavije, od proizvodnje automobila i ostalih vozila marke Zastava živjelo je nekoliko stotina tisuća radnika. Vjerojatno će preživjeti samo proizvodnja automobilskih prikolica jer francuska kompanija Trigano želi zadržati i unaprijediti taj pogon. Trigano je upravo registrirao kompaniju za proizvodnju priključnih vozila u Srbiji pod nazivom Trigano prikolice, sa sjedištem u Kragujevcu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu