U zagrebačkoj Ikei 7.000 posjetitelja dnevno

Autor: Objava za medije , 29. siječanj 2015. u 15:00
Foto: Petar Glebov / Pixsell

U poslovnoj godini 2014., koja je zaključena s 31. kolovozom, neto dobit IKEA Grupe iznosila je 3,3 milijarde eura.

U poslovnoj godini 2014., koja je zaključena s 31. kolovozom, neto dobit IKEA Grupe iznosila je 3,3 milijarde eura. Ukupni prihodi iznosili su 29,3 milijarde eura, što je porast od 2,8% u odnosu na prethodnu godinu. Prodaja IKEA Grupe povećala se za 5,9% u odnosu na prošlu poslovnu godinu i u 2014. iznosi 28,7 milijardi eura, djelomično zahvaljujući tome što su se tržišni uvjeti nastavili poboljšavati, najsnažnije u Americi i Kini, a zatim i djelomično u Europi. Najveća prodaja IKEA Grupe zabilježena je u Njemačkoj, SAD-u, Francuskoj, Rusiji i Ujedinjenom Kraljevstvu, priopćili su iz tog lanca.

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti i bez izmjena:

U poslovnoj godini 2014. IKEA je imala 716 milijuna posjeta robnim kućama te 1,5 milijarda posjeta web stranici www.IKEA.com.

“2014. je bila dobra poslovna godina za tvrtku IKEA i raduje me što smo ostvarili rast kroz sve prodajne kanale, u postojećim i novootvorenim robnim kućama te putem internetske prodaje. Imamo ambiciozan plan rasta, ali istovremeno želimo ostvariti pozitivan utjecaj na ljude i planet“, izjavio je Peter Agnefjäll, predsjednik i CEO IKEA Grupe.

IKEA Grupa u poslovnoj godini 2014. ostvarila je rast tržišnog udjela na gotovo svim tržištima, a otvaranjem robne kuće u Hrvatskoj stupila je na novo tržište. Robna kuća IKEA Zagreb je u prvih deset dana poslovanja, zaključno s 31. kolovozom, zadnjim danom poslovne godine IKEA Grupe, ostvarila promet od 26,6 milijuna kuna.

„Prvih pet mjeseci poslovanja robne kuće IKEA Zagreb, kao što smo i očekivali s obzirom na otvorenje, pokazala su visoku stopu zainteresiranosti kupaca i posjetitelja općenito, pa smo prosječno imali oko 7.000 posjetitelja dnevno. Već nakon 142 dana dobili smo i milijuntu posjetiteljicu. Također, izuzetno smo zadovoljni što se naša predviđanja o prometu na razini od oko 60 milijuna eura u prvoj godini poslovanja realiziraju prema planovima te vjerujemo kako ćemo uspješno ostvariti zadane ciljeve za prvu poslovnu godinu, ali i nastaviti unaprjeđivati svoju ponudu i usluge na zadovoljstvo naših posjetitelja", naglasio je Georg Platzer, voditelj robne kuće IKEA Zagreb.

Osim Zagrepčana i stanovnika Zagrebačke županije (65%), robnu kuću IKEA Zagreb najviše posjećuju stanovnici Splitsko-dalmatinske županije (4%) te susjedi iz Slovenije (4%), a potom iz BiH (2%) i Srbije (2%). U zagrebačkoj robnoj kući te putem internet stranice www.IKEA.com/hr u IKEA FAMILY program vjernosti do danas se učlanilo 108.000 ljudi, a na globalnoj razini IKEA FAMILY trenutno broji 75 milijuna članova.

U sklopu Izvješća o održivosti za poslovnu godinu 2014., IKEA Grupa objavila je izvještaj o provedbi strategije održivosti People & Planet Positive iz kojeg izdvaja:

* IKEA Grupa je ugradila dodatnih 87 vjetroturbina, kojih sada ima ukupno 224, a instalirano je i 150.000 solarnih panela kojih sada ima 700.000.

* iz obnovljivih izvora energije proizvedeno je 42% ukupne potrošnje, što je kompaniju dovelo korak bliže k proizvodnji većih količina obnovljive energije nego što iznosi ukupna potrošnja, što je cilj koji IKEA Grupa želi ostvariti do 2020.

* IKEA Grupa do kraja 2015. obvezala se uložiti 1,5 milijardi eura u projekte obnovljive energije, prvenstveno za izgradnju vjetroelektrana i fotonaponskih panela.

* vrijednost prodaje proizvoda koji omogućuju održiviji život kod kuće veća je od milijarde eura što je povećanje od 58% u odnosu na prošlu poslovnu godinu. Radi se o proizvodima koji ljudima pomažu da štede ili stvaraju energiju, umanje potrošnju vode i proizvodnju otpada te vode zdraviji život.

* 75% od ukupne količine prodanih rasvjetnih tijela su LED proizvodi ili proizvodi kompatibilni s LED žaruljama koji koriste 85% manje energije i traju 20 puta dulje od uobičajenih žarulja sa žarnom niti. Do rujna 2015. cjelokupan IKEA asortiman rasvjete postat će LED.

* zahvaljujući naporima uloženim u energetsku učinkovitost, od poslovne godine 2010. ostvarena je ušteda u iznosu od 66 milijuna eura

* IKEA Grupa jedan je od najvećih kupaca FSC certificiranog drva u sektoru maloprodaje, a u poslovnoj godini 2014. 41% otkupljenog drveta je FSC certificirano ili reciklirano. IKEA otkupljuje drvo isključivo od dobavljača koji zadovoljavaju IKEA standarde o šumarstvu.

* udio pamuka iz održivih izvora u IKEA proizvodima sada iznosi 76% što znači da poljoprivrednici koriste manje kemijskih sredstava i vode i pritom povećavaju svoje prihode.

* 47% menadžera su žene

* zaklada IKEA Foundation donirala je 104 milijuna eura u 2014. godini za projekte koji pomažu milijunima djece u nekima od najsiromašnijih svjetskih zajednica

U poslovnoj godini 2014. 200 milijuna eura izdvojeno je za novi program vjernosti zaposlenika Tack! što na švedskom znači hvala, a svi zaposlenici iz Hrvatske koji u tvrtki IKEA rade pet financijskih godina uzastopce, sudjeluju u ovome programu. Uz to, u One IKEA Bonus Program za zaposlenike je uloženo dodatnih 98 milijuna eura.
PG 2014. = poslovna godina 2014. obuhvaća razdoblje od 1. rujna 2013. do 31. kolovoza 2014.

Komentirajte prvi

New Report

Close