Europske tvrtke sve više koriste nove oblike komunikacije

Autor: Ana Lučin , 24. siječanj 2011. u 22:00

Manje sastanaka licem u lice i telefonskih razgovora

Korištenje digitalnih komunikacija u tvrtkama i ustanovama diljem Europe bilježi rast, dok klasični oblici komunikacije opadaju, pokazalo je istraživanje tvrtke Canon Inc. o situaciji na radnim mjestima.

Osam od deset ispitanika danas više koristi internetske komunikacijske platforme, a čak 22 % ispitanika obavlja manje poziva s fiksnih telefona. Prema rezultatima istraživanja, održava se 15% manje sastanaka licem u lice. “Budući da se interakcija s klijentima licem u lice smanjila, e-pošta je postala ključni pokretač rasta broja razgovora, no 35% ispitanika izjavilo je da se učestalost korištenja e-pošte nije povećala”, navodi se u istraživanju. Društvene mreže kao poslovne komunikacijske kanale koristi točno polovica ispitanika, a njih 25% danas više koristi razmjenu izravnih poruka. Također, učestalost korištenja alata za suradnju na radnom mjestu povećala se za 24%. Ipak, polovica ispitanika nikada nije koristila video konferencije.

Komentirajte prvi

New Report

Close