Privatni panoramski autobus za obilazak Pule

Autor: Luka Vojvodić , 07. kolovoz 2014. u 22:01
PD

Posebnost autobusa je audio sustav koji turistima poput vodiča na 12 jezika predstavlja Pulu, a kupljena karta vrijedi 24 sata.

Prvi panoramski autobusi pojavili su se sredinom pedesetih godina 20. stoljeća. Danas su standardna ponuda turističkih gradova diljem svijeta. Prateći taj trend Lorena Boljunčić i njezin suprug u lipnju prošle godine su turističku ponudu Pule obogatili panoramskim autobusom.

“Ideja je nastala kao rezultat promišljanja o potrebama turista u Puli. Naime, Pula je prvenstveno poznata kao destinacija s izvanrednim antičkim nasljeđem kao što su Amfiteatar, Augustov hram, Slavoluk Sergijevaca i Malo rimsko kazalište koji se nalaze u užem središtu grada, pa se gosti uglavnom tuda i kreću. Razmišljali smo kako im približiti, odnosno ispričati nešto i o ostalim razdobljima kao i o suvremenosti grada te shvatili da je panoramski autobus, najbolji način za to“, rekla je vlasnica Lorena Boljunčić.

Ona navodi kako je uz dobru ideju za uspješno poslovanje jako bitno znanje i iskustvo koje je stekla magistrirajući na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te kroz šest godina u telekomunikacijama kao voditelj razvoja proizvoda. Znanje i iskustvo je uloženo u projekt panoramskog autobusa za koji su turisti su pokazali veliki interes.

Posebnost autobusa je audio sustav koji turistima poput vodiča na 12 jezika predstavlja Pulu. Kupljena karta od 10 eura vrijedi 24 sata tako da gosti mogu napustiti autobus u određenom dijelu grada, razgledati ga te se ponovno vratiti u autobus.

Ruta je dugačka 15 kilometara, te osim antičkog razdoblja, posebni naglasak je stavljen na austrougarsko razdoblje i suvremenu Pulu. Gosti, također, dobiju i uputu za druge atrakcije poput muzeja, tvrđave, poznatog pulskog akvarija, podzemnih tunela i slično.

Za autobus sezona traje od sredine travnja do listopada, tvrtka ima šest zaposlenih i odličan odnos s Gradom i Turističkom zajednicom grada Pule, koji su od početka pokazali razumijevanje i pozitivan stav prema novoj turističkoj ponudi grada.

“U Hrvatskoj sličnu ponudu imaju Zagreb i Rijeka, ali u sklopu lokalnih prijevozničkih poduzeća. Trenutno nemamo planove za proširenje poslovanja na druge gradove, želimo stabilizirati posao i vratiti investiciju, pošto je u tijeku tek druga sezona rada“, objašnjava Lorena Boljunčić.

Komentirajte prvi

New Report

Close