Online promocija za male i srednje poduzetnike

Autor: Poslovni dnevnik , 14. studeni 2013. u 19:56
Klijenti plaćaju samo ostvareni klik na reklamu, a prikazivanja reklame dobivaju besplatno

Za uloženih minimalno 19.90 KM za prvu kampanju, klijenti dobivaju dodatno iznos koji su uložili – besplatno.

Kako bi pomogli razvoju mikro, malim i srednjim poduzećima i približili im mogućnost internet prezentacije i online oglašavanja u svakodnevnom poslovanju, tvrtka Httpool Cross Channel Ad Network, na inicijativu Asocijacije za promociju poslovanja (APROPO) u BiH je pokrenula pilot projekt online promocije nazvan "Klikom do uspjeha!"

Veća korist
Prema pisanju Seebiz.neta, projektom "Klikom do uspjeha!" tvrtkama u BiH omogućit će se bolji uvid u ovaj direktni oblik oglašavanja, poznatiji još pod pojmom "oglašavanja po učinku", u kojem klijenti plaćaju samo ostvareni klik na reklamu, a prikazivanja reklame dobivaju besplatno. Kreatori ove ideje smatraju kako je ovakav oblik oglašavanja efikasniji, jeftiniji i donosi veću korist od tradicionalnog oglašavanja. Imajući na umu značaj i sve prednosti koje donosi online oglašavanje, pogotovo oglašavanje po učinku, APROPO je pokrenuo projekt promocije tvrtki koje već imaju kreirane web stranice. Za uloženih minimalno 19.90 konvertabilnih maraka za prvu kampanju, klijenti dobijaju dodatno iznos koji su uložili – potpuno besplatno!

"Ovakav pristup će našim klijentima omogućiti dvostruki efekt kampanje, te s obzirom na samu prirodu komunikacije digitalnog oglašavanja koja je dvosmjerna, omogućit će im da portfolio svojih klijenata prošire za 200 potencijalnih klijenata", izjavio je Seebizu Dubravko Grubišić, direktor Httpool Cross Channel Ad Network za Bosnu i Hercegovinu. Azra Mesihović, voditeljica odnosa sa klijentima u Httpoola kazala kako je cijeli projekt moguć jer je Httpool, u BiH i u regiji, razvio mrežu domaćih internet portala, na kojima se objavljuju reklame njihovih klijenata. One su tekstualne ili animirane, a korisnike jednim klikom  miša vode izravno na web stranice oglašivača. 

Pomoć razvoju
Korist od ovog projekta smatraju začetnici projekta, zasigurno će imati i domaći internet mediji, jer se tim putem direktno pomaže i njihov razvoj, s obzirom da je u velikoj konkurenciji, pogotovo regionalnih i globalnih medija, sve teže doći do oglašivačkih budžeta, bez kojih se ova industrija ne može razvijati. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Hm neznam baš koliko su korisni , mislim u Srbiji sam koristio sistem PopBox i on je radi ok , nemogu reći da sam nezadovoljan , naravno uvek želim više …

Ali u zadnje vreme sam se više okrenuo Facebook reklamiranju, moram da priznam kod mojih klijenata ima mnogo veći efekat..
Čak uz sistem , koji je besplatan poput Managefb-a, mogu da pavi i one popularne foto takmicenja koja doneose najveci broj fanova i email adresa za dalji re-marketing .

New Report

Close