Hrvatska tvrtka smislila aplikaciju koju ugostitelji mogu koristiti umjesto klasičnih menija

Autor: Majda Žujo , 26. studeni 2013. u 21:00
Andrija Frinčić, suosnivač Implementacije snova

Aplikacija između ostaloga omogućuje prikaz slike, videa, dodatnih informacija o hrani i piću, naručivanje i ocjenjivanje.

Hrvatska tvrtka Implementacija snova, lansirala je prije nekoliko dana aplikaciju DaShef.

Riječ je o aplikaciji za android tablete koju ugostitelji mogu koristiti u svojim objektima umjesto klasičnih menija. Andrija Frinčić, suosnivač i direktor tvrtke Implementacija snova, kaže kako im je ideja bila zamijeniti suhoparni katalog hrane multimedijalnim doživljajem. Digitalni meni nudi prikaz slika i videa, dodatne informacije o hrani i piću, vinsku kartu, naručivanje, sustav preporuka, pozivanje konobara te komentiranje, ocjenjivanje, promoviranje posebne ponude, višejezičnost i još nekoliko stavki.

"Gosti tako mogu pročitati sve o jelu koje ih zanima, kako se priprema, ili pak izračunati njegove nutricionističke vrijednosti. Ideja je ljudima koji imaju zdravstvene probleme omogućiti da se ponuda kroji njihovim potrebama. Ako je netko dijabetičar, primjerice, sustav mu neće nuditi hranu koja ima šećera. Osim toga, gost će moći pročitati preporuke vlasnika i kuhara, ali i ljudi koji su već bili u tom restoranu", objašnjava Frinčić dodajući kako će se vjernost kupaca odnosno njihov 'feedback' i nagrađivati bodovima. Za ugostitelja će takav oblik usluge značiti trošak nabave tableta, a softver će se plaćati mjesečno po tabletu. Cijena će ovisiti o broju tableta, pa će se kretati između 80 i 110 kuna, dok će prvi kupci dobiti posebne uvjete.

"Trudili smo se postaviti sustav tako da vlasnicima bude jednostavan za korištenje. To podrazumijeva kreiranje menija kroz jednostavan i intuitivan backend sustav, instaliranje aplikacije na tablet računalo i povezivanje s restoranom. Na taj način želimo smanjiti trošak uvođenja ove tehnologije", kaže Frinčić dodajući kako će njihova aplikacija smanjiti vrijeme posluživanja za sedam do 11 minuta što restoranu može donijeti povećanje prihoda od 10 do 20 posto.  "Do kraja godine, našu će aplikaciju imati jedan vinski bar i jedan restoran u Zagrebu, a tražena je i u Rijeci", tvrdi Frinčić. No, osim hrvatskog tržišta, aplikacijum ciljaju i na regionalno pa na globalno tržište. Trenutno su u fazi pregovora su u Srbiji i Sloveniji. Ako sve bude prema planu, digitalni meni DaShef u srpskim bi se restoranima trebao naći već početkom godine. 

Komentirajte prvi

New Report

Close