Agrivi, Kristalna ideja i Neoinfo među 80 biranih

Autor: Poslovni dnevnik , 06. kolovoz 2017. u 22:00
Matija Žulj, osnivač i direktor startupa Agrivi/N. Čutuk/PIXSELL

Tri domaće tvrtke uključile se u program kojim EK potiče nastup na ino tržištima.

Čile, Indija, Kamerun, Kanada i SAD tržišta su na kojima će mogućnosti za širenje poslovanja uskoro testirati tri hrvatske tvrtke – Agrivi, Kristalna ideja i Neoinfo.

Upravo su one ušle u društvo 80 europskih kompanija koje e sudjelovati u prvoj fazi programa Ready2Go1, koji pruža mogućnost hrvatskim malim i srednjim tvrtkama unaprjeđivanje znanja u nastupu na odabranim međunarodnim tržištima. Projekt financira Europska komisija, a razvio ga je međunarodni konzorcij predvođen talijanskom Agencijom za promicanje internacionalizacije Promos u suradnji s Europskom poduzetničkom mrežom.  

"Međunarodno tržište nije više rezervirano samo za velike korporacije, već se i male tvrtke sve više počinju širiti na ino tržišta. No, kako pokretanje poslovanja u inozemstvu nije jednostavan proces, projekt Ready2Go daje potporu dinamičnim malim i srednjim tvrtkama iz Europe kako bi uspješno krenuli u globalne vode. Po završetku projekta, naučene prakse moći će se primjenjivati i na druge hrvatske tvrtke kako bi im se olakšali prvi koraci inozemnog poslovanja", rekla je direktorica Sektora za međunarodne poslove i EU pri HGK Silva Stipić Kobali. 

Komentirajte prvi

New Report

Close